De winnaars van dag 3, 4 en 5 moeten nog bekend gemaakt worden. Ik wacht op info betreffende de trekking. Bedankt voor jullie geduld!
De winnaars van dagen 3, 4, 5 en 6 hebben zojuist een e-mail ontvangen! De winnaar van dag 1 dient zich nog steeds te melden.
Gefeliciteerd! Als het goed is dan heb je ook een e-mail van mij ontvangen. Als je daar op zou willen reageren, dan kan ik zorgen dat de prijs jouw kant op komt. De prijzen van de winnaars van dagen 4 en 6 zijn zonet met de post opgestuurd. Lionell
Oeh een star alliance a380 :O Als ik hem niet win, wil ik hem best van iemand overnemen die hem wel wint
Voorlopig moet ik jullie de winnaars van de afgelopen dagen nog schuldig blijven... Ik wacht op informatie van hogerop. Mijn excuses voor de vertraging.
Ik heb de winnaars van de afgelopen dagen net ontvangen, ik begin zo meteen aan het uitsturen van de e-mails.
In elke e-mail die ik uit stuur vraag ik aan de winnaar om zich ook in deze thread bekend te maken. Maar niet alle mensen die deelnemen aan de adventskalender zijn lid op ons forum, helaas