IHG Set Your Sights promotion 2015 - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Ready2Board, 15 dec 2014.

  1. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Het komt er bij IHG op neer dat je hen op je blote knieën mag bedanken als een rate qualifying is. Volgens de terms en conditions vallen namelijk alle rates er bijna onder: deze zin in de voorwaarden maakt dat ze vrijwel iedere rate als 'non-qualifying' kunnen bestempelen:

    upload_2015-1-4_0-3-45.png

    Echter, helemaal los daarvan een paar opmerkingen over de terms and conditions van deze rate:

    upload_2015-1-4_0-6-42.png
    Heb je een member ID van die Leeds Fan Club? Of is dit alleen een bangmakertje en controleren ze er niet op?


    upload_2015-1-4_0-7-24.png
    Dit wekt een sterke indruk dat deze rate best wel eens een qualifying rate zou kunnen betreffen...


    upload_2015-1-4_0-8-25.png
    ...ECHTER, niet voor de Set Your Sights Promotion. De voorwaarde daar is namelijk dat alle boekingen op of na 1 januari 2015 gemaakt worden. Ik begrijp hieruit dat deze rate uiterlijk 31 december geboekt had moeten zijn...
     
    Lionell vindt dit leuk.
  2. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Kan nog steeds geboekt worden.
    En ja, ik ben een enorme Leeds fan :)
     
    DutchFrequentFlyer vindt dit leuk.
  3. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Hahaha. Maar even serieus. Enig idee of ze op die kaarten controleren, want dit is een redelijk fijne aanbieding dan...
     
  4. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Laatst bewerkt: 4 jan 2015
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Heb ooit een keer een discussie gehad dat het betreffende tarief niet in aanmerking kwam als qualifying rate (ondanks dat ik bij boeking wel
    zag hoeveel punten ik zou krijgen voor de boeking). Moest ik achteraf bellen en na een hele discussie is toen uit coulance het alsnog toegepast. Dus als je dit tarief boekt altijd screenshot maken van boekingspagina waarop de punten staan die je krijgt. Maar dat was destijds alleen niet bij dit tarief, maar via greenroom UK site en daar was de korting geloof ik ook 30%.

    Overigens bij hotel nooit vragen gekregen over voucher oid.

    Kan het HI Leiden nu boeken voor €36, is dan wel 'n leuke rate om Set your sights promo mee af te ronden want heb maar 3 nachten nodig.
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Mijn SYS dashboard is nu al van slag... Hij geeft aan dat ik al 4 stays heb gehad, terwijl dit er maar 2 zijn. 1 challenge voor eerste stay is completed (5000 punten moet nog komen), de "custom search" en "redeem" challenge heb ik volbracht aan het begin van het jaar, maar staan nog niet completed... Ik zie dat je nu per challenge ook een "stay history" kan zien, dit was bij ITN niet het geval. Ik heb van de week weer gemaild naar IHG om de scheve situatie recht te zetten, evenals activiteit die ontbreekt in m'n IHG account en nog 20K punten van de ITN die ontbreken...
     
  7. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hier nog wat aanvullende info over de Leeds United Korting bij IHG. http://www.headforpoints.com/2015/01/28/holiday-inn-express-crowne-plaza-30-discount-code/
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor degenen die nachten hebben geboekt tijdens de IHG Winter Sale, ik kan nu bevestigen dat deze zogenaamde "deeply discounted rates" toch meetellen voor de SYS promo. Mijn verblijf van vorig weekend verscheen vandaag op m'n promo dashboard.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb vandaag de eerste 5000 punten ontvangen van de promo, dit was voor de "First Stay" challenge. Ik heb nu nog 3 weekends (vr-za) nodig om de volledige promo af te werken. Goedkoopste wat ik in België vind zijn rates van ongeveer 56 euro per nacht (advanced booking), dus 6 x 56 = 336 euro.

    336 plus 120 (Indigo Berlijn) plus 220 (IC Berlijn) plus 98 (HIX Sloterdijk) = 774 euro voor 90300 punten met daar bovenop nog de base points & elite qualifying points. De base en elite punten zijn een onbekende in de berekening... tot nu bijna 6000 elite punten gescoord.

    Als je de truuk zou toepassen om punten te kopen (70 dollar per 10000 punten), dan zou je voor die 90300 punten ongeveer 632 dollar ([70 / 10000] x 90300) kwijt zijn, omgerekend zo'n 557 euro.

    Ik kom dus duurder uit, maar ik kan de eindrekening pas maken als ik het totaal aantal verdiende base en elite punten weet op 30 april (eind datum van de promo).
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2015
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Sinds vanmiddag staan ook de 2 challenges van custom search en redeem gemarkeerd als completed :)
    Screen Shot 2015-02-06 at 18.13.34.png
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb net mijn dashboard nog eens goed bekeken en ik zat er flink naast met mijn berekeningen... Ik dacht dat als ik al mijn challenges gecomplete heb 60300 punten zou behalen en daar bovenop nog eens een bonus van 30K, niet dus... De bonus maakt deel uit van de 60300 punten, een heel pak minder interessant ineens als je afweegt hoeveel geld je moet investeren voor dit aantal punten...
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik merkte afgelopen weekend een fout op, ik heb een challenge "spend on food & drink" maar de kosten van m'n laatste verblijf waren niet verrekend terwijl het verblijf wel op het dashboard stond. Vanochtend contact opgenomen met Ambassador service en binnen het uur was het opgelost! Nog nooit zo snel gebeurd haha, dit kreeg ik als antwoord:

    "Dear Mr. Jansen,
    Warm greetings from the InterContinental Ambassador Service Center!
    We would like to inform you that your stay at Holiday Inn Express Amsterdam - Sloterdijk Station last 23 to 25 January has been adjusted. You earned 2,560 points for the stay bringing your current point balance to XXX,XXX.
    Please allow ten (10) business days for your Set Your Sight Dashboard to update."

    Deze keer dus geen 3 dagen moeten wachten op aanpassing.
     
  13. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb bij mijn promo de onderstaande aanbieding, is het de bedoeling dat je een vrijdag op zaterdag of een zaterdag op zondag nacht verblijft? of 2 aan eengesloten nachten? Vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag of zaterdag op zondag en zondag op maandag?
    upload_2015-2-24_13-48-32.png
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vrijdag- en zaterdagnacht of zaterdag- en zondagnacht, 2 nachten in totaal dus.
     
  15. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Dacht het al maar wilde het even zeker weten. thanks.
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Geen probleem @Elve , die challenge is redelijk makkelijk te volbrengen. Ik moet 5 weekends verblijven...
     
  17. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    ja klopt, zit er alleen mee dat me vrouw hoog zwanger is en ik eigenlijk elk weekend moet sporten. maar ja even kijken of ik er nog 2 nachtjes tussen kan stoppen.
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik weet niet hoe ver je van Leiden woont? Daar zijn weekend nachten aan 45 euro te boeken, je kan altijd vrijdagavond gaan inchecken en zondagochtend gaan uitchecken als het doenbaar is qua afstand.
     
  19. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Woon in de omgeving Den Bosch, had Leiden ook al gezien. is inderdaad een goedkoop hotel, zat te denken om hier op zaterdag avond nog naar toe te rijden na mijn sport wedstrijd in Sittard. en dan maandag weer naar huis gaan. Zal dan alleen wel pas 22u zijn voor ik bij het hotel ben gok ik.
     
  20. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Heb even zitten kijken voor leiden, de €45,- is helaas niet de prijs per kamer. Komt voor een 2de persoon nog een toeslag bij. Denk ga met me vrouw nog paar nachten naar leiden maar dan word het een stuk duurder.
     

Deel Deze Pagina