IHG Set Your Sights promotion 2015 - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Ready2Board, 15 dec 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zo lijkt het er wel op, hoe meer nachten je hebt gehad dit jaar, hoe groter de challenges lijken te zijn in de promo van 2015...
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    IHG wil je natuurlijk net wat vaker in hun hotels hebben dan normaal, om de bonus voor hun de moeite waard te laten zijn.
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt, maar als je kijkt wat nieuwkomers of mensen die zo goed als niet verbleven als bonus kunnen verdienen, OK dat is ook een manier van marketing om nieuwe klanten aan te trekken natuurlijk.
     
  4. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Dit zijn mijn offers, heb maar meteen de app geinstalleerd en ingelogd. Iemand enige idee hoelang het duurt over dat die punten bijgeschreven worden?

    upload_2014-12-17_13-48-10.png
     
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Dat is de standaard aanbieding inderdaad, valt te doen :)
    De punten posten na ongeveer een week of 4.
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben benieuwd of dat nu al meetelt aangezien de Set Your Sights promo pas begint te lopen op 1 januari. Je moet eens klikken op de "Terms" om te zien wat de voorwaarden zijn? Misschien dat het enkel geldt als je de app download tussen 1 jan en 30 april?
     
  7. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Dat las ik ook nadat ik de app geinstalleerd had. zal de terms eens bekijken.

    edit: je moet de app inderdaad tussen die datums installeren en je mobiele nummer koppelen op de IHG site. laatste had ik nog niet gedaan, dus verwijder de app weer en doe het na 1 januari nog maals.
     
  8. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ik had in mijn enthousiasme ook al gelijk de app gedownload... maar kijken hoe ze er mee omgaan, voor de zekerheid na 1 jan. nog maar eens downloaden, en anders de customer service pesten ;)
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Stond er een datum in de terms? Ik kan het zelf niet checken want ik heb deze challenge niet.
    Die customer service heeft tijdens de huidige promo al veel te verduren gehad, dus dat ze hun buik maar nat maken voor de komende :D
     
  10. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Bij de Into The Nights promo moest ik ook de app installeren terwijl ik deze al had. Het is allemaal goedgekomen...
    Voor de zekerheid om issues te voorkomen, zou ik via de app een boeking doen in plaats van via de website. Dan ben je helemaal ingedekt! ;)
     
    SVDH vindt dit leuk.
  11. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Valt best mee dit aanbod. Wel telkens minder punten dan bij de vorige promoties. Die negen nachten haal ik wel, heb er al 5 met mijn trip naar Thailand in februari. Dan nog eens vlug naar Engeland en Frankrijk en de 3 internationale trips zijn ook binnen. :)

    set your sights.jpg
     
    TheoS vindt dit leuk.
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    dik 80k aan punten is wel lekker toch?

    in mijn geval met 3 nachten 50k punten verdienen vind ik niet verkeerd, en als je toch al veel slaapt bij IHG dan vind ik 80k bonus ook wel lekker :)
     
  13. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Yep. Als je die inruilt tegen 25k of 30k & 50 euro voor een nachtje Intercontinental dan heb je een mooie deal denk ik :)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor degenen die tijdens de afgelopen Winter Sale van IHG boekingen hebben gemaakt, deze zullen niet tellen als "qualifying stay" :(
    upload_2014-12-30_12-29-35.png

    Ik kan dus op zoek naar om andere stays erbij te boeken...
     
  15. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ouch... jammer!
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja inderdaad, gelukkig had ik maar 1 stay geboekt via de winter sale, maar het was een weekend. Ik heb voor deze promo 5 weekends nodig... Gelukkig geldt deze keer niet dat het x aantal stays in een bepaald hotel moeten zijn. Dus ik kan op zoek naar goedkope HIX stays, of anders goedkope 5000 bonus packages zodat de elite punten ook snel aantikken.
     
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Heb net 2 van de challenges volbracht, de custom hotel search en een ebook over cognac geredeemed voor 3 punten :) Nu afwachten hoe lang het duurt voor het dashboard wordt geupdate.
     
  18. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Ik kan een partner rate 30% off boeken voor €36 per nacht voor de Set your sights promo. Iemand ervaring of dit type ook als een qualifying rate wordt aangemerkt?

    Als ik de boeking bijna heb afgerond krijg ik wel punten, maar dat is nog geen garantie voor succes bij IHG. Zover ik weet uit het verleden komen enkel tarieven >30% korting niet in aanmerking maar ik ben niet 100% zeker.
     
  19. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Is dat hetzelfde als de 'Friends and Family rate'? Die komt niet in aanmerking namelijk..

    upload_2015-1-3_22-41-8.png
     
  20. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348

Deel Deze Pagina