Hoe dood jij je tijd tijdens vertraging / lange layover?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Deletedmember76, 10 aug 2014.

  1. bkraan

    bkraan Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    28
    Terminal 4 inderdaad met Delta.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Er is een priority rij voor First/Business/Elite/Precheck (volgens mij de eerste rij als je vanuit de Skypriority check-in komt) maar je omzeilt alleen de langere rijen voor de boardingpass check. Daarna komen alle rijen weer samen, tenzij je Precheck hebt.
     
  3. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb in 2011 14 uur in T5 van Heathrow Airport moeten doorbrengen, van 23.00 tot 13.00 uur de volgende dag. Dit omdat we onze aansluitende vlucht naar HKG op LHR gemist hadden omdat de eerdere vlucht vanuit BRU vertraging had door slecht weer boven het kanaal. We waren niet de enige die toen hun aansluitende vlucht gemist hadden dus de terminal lag behoorlijk vol met mensen. Van BA kregen we slaapmatjes, dekens en verzorgingskits uitgedeeld. Maar toch, slapen op zo een matje op een terminal vloer is niet echt ideaal. Alle airport hotels waren al volgeboekt namelijk. Het meest vervelende was toch wel dat zo een terminal 's nachts schoongemaakt wordt en dat je dus continu het geluid van schoonmaakmachines hoort.....

    Het op een na vervelendste was dat ik toen nog rookte en op BRU dacht ik hoef geen nieuwe sigaretten te kopen want we vliegen naar LHR en vanuit daar gelijk door naar HKG dus toch geen gelegenheid om te roken. Bij aankomst op LHR had ik nog 1 sigaret en er was geen een winkel open die ze verkochten. Was dus een echte uitdaging :p.

    Het op twee na vervelendste was wel het omboeken, daarvoor hebben we echt lang in de rij moeten staan en dat ging niet erg vlot. Uiteindelijk werden we op een CX vlucht naar HKG gezet ipv een BA vlucht.

    Ik hoop dat ik zoiets voorlopig niet meer mee hoef te maken.
     
  4. TimT0

    TimT0 Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb meestal altijd films op de laptop en of tablet en heb telkens nog een battery pack mee en kan zo wel de meeste vertragingen opvangen. of neem een Boek mee als je graag leest.
     
  5. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Afgelopen januari een 4,5 uur lange vertraging op BHX door een defect aan het landingsgestel op de inbound flight door slecht weer... Tel daarbij op dat ik samen met mijn collega eerder op het vliegveld wilde zijn om nog wat te kunnen werken en we hebben al met al zo'n 7 uur op het vliegveld doorgebracht (toch nog bijna een hele werkdag, haha)...

    Wij hebben dus gelukkig kunnen werken om de tijd te doden en er was een redelijke lunch (warme sandwiches) in de lounge. De voucher van KLM was omgerekend maar iets van 6,5 GBP waard en daar kon je precies niets van halen in de restaurants op het vliegveld... Ik heb dus maar gekozen voor de 2000 miles ipv de 10 euro maaltijdvergoeding...
     

Deel Deze Pagina