Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Eens. Ik was in 2014 net lid van Hilton geworden. Ik verbleef toen in februari 2015 in Hilton Garden Inn (toen nog..) Astana. Op dag 2 stond er ineens een gigantische fruitmand met bedankje van de manager in mijn kamer. Ik was toen "blauw" en sliep er slechts drie nachten. Vind dat echt klasse.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  2. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Nogmaals bedankt ;)
     
    Thijsk en jongesander vinden dit leuk.
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Naast het kopen van punten, wat is een andere snellere manier om een paar duizend HHonor points binnen te halen? Bijv. ik kwam 600 punten te korten voor een awardstay met LCAH en ik had genoeg punten bij e-rewards om die punten om te zetten naar LCAH.
    Alvast bedankt!
     
  4. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Veel taxi ritten met Lyft nemen ;). Of een hoop Amex MR punten omzetten naar HHonors.
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Thanks voor de suggesties, maar ik heb helaas geen normale AMEX (alleen FB AMEX) en de samenwerking met Lyft is alleen geldig voor ritten in Canada en de US.
     
  6. NeRmAH

    NeRmAH Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb nog 450k aan punten te besteden en wil 5 nachten NYC doen. Iemand die een fijne Hilton ervaring heeft daar (most value for points)? Hoeft niet per se Times Square te zijn. Conrad Midtown lijkt een leuke optie, maar lees veel negatiefs over de perks voor diamond members (met name ontbijt, erg matig).
     
  7. tomhster

    tomhster Newbie Premium Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb in het Hilton Garden Inn Park Avenue/33rd street geslapen. Op de hoogste verdiepingen mooie kamers, maar desondanks weinig uitzicht. Ligging is recht tegenover metro, dus dat is gunstig. Het ontbijt was echter zeer matig (weinig keus en ook niet echt lekker). Ik kreeg het gratis vanwege mijn toenmalige status, maar zou er geen cent voor over hebben. Er zijn op loopafstand echter veel goede en betaalbare alternatieven. Ligging sowieso zeer gunstig. Geen idee hoe dat zich met jouw punten verhoudt, maar bij een redelijk aanbod zou ik er zo weer gaan slapen. Bovendien hadden ze HBO en sportzenders en dat is ook lang niet overal het geval.
     
  8. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Conrad Downtown, maar al die Amerikanen zijn diamond dus verwacht in de US niet teveel van upgrades.
     
  9. WMR

    WMR Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Als Diamond krijgen wij ook altijd drink vouchers omdat ze geen lounge hebben. Leuk hotel voor de kinderen door het zwembad en de bossen. Vaak in promo redelijk goedkoop te boeken in het weekend ( soms 79 euro ) en dat is samen met 4 gratis cocktails en goed ontbijt geen slechte deal.
     
  10. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Pasgeleden ook in het Hilton Soesterberg geslapen. Erg fijn hotel, midden in het bos en toch nog steeds erg dicht bij de Randstad in NL (Utrecht, Amsterdam).
    Inderdaad ook een voucher gekregen (geldig voor alle drank, ook cocktails) en een reep chocolade. Ontbijt is er ook erg goed (heerlijke cappucino ook).
    Kreeg een upgrade naar een kamer op de hoogste verdieping, helemaal in de hoek. Was wel even fijn om op het balkon te kunnen zitten in de zon :).
     
  11. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Heeft er iemand ervaringen met Hilton properties in Seoul en aanbevelingen? Ik wil volgend jaar graag naar Zuid-Korea en heb nog een sloot punten die ik mogelijk kan inzetten.
     
  12. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Toen ik mijn nieuwe creditcard kreeg en de Hilton line belde, werd mij verteld dat ze niets voor me konden doen. Het zou al afgeschreven moeten zijn en anders dan moest ik maar bij het hotel vragen mijn creditcard aan te passen. Het hotel gaf aan dat ik bij check in kan betalen. Ik keek gisteren in de Hilton App en toen stond daar ineens een veel hogere prijs voor mijn boeking! Waarschijnlijk omdat de afschrijving niet is gelukt. Het hotel direct gemaild en gevraagd hoe het zit. Ze gaven direct aan dat ik mijn oorspronkelijke prijs krijg :)
     
  13. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Op dit moment loopt er een actie voor de Duitse Honors Visa card - 10.000 punten welkomstpremie en 10.000 punten voor de aanbrenger. Als iemand belangstelling heeft, graag een PM. (Je kan de card ook rechtstreeks aanvragen zonder referral, dan ontvang je 5.000 punten). De Visa card wordt uitgegeven door de DKB Bank, het is niet noodzakelijk hier een rekening te hebben (maar dat maakt het wel makkelijker). Deze card kost 48 euro per jaar en heeft als grote voordeel dat je automatisch HH Gold bent, zolang als je de kaart hebt.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2019
  14. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Kan je deze ook aanvragen zonder adres in Duitsland?
     
  15. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    794
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    In theorie is dat wel mogelijk, maar het zal niet makkelijk zijn. Je zal je in elk geval in Duitsland moeten identificeren, bijvoorbeeld met PostIdent.
     
  16. budjepaul

    budjepaul Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    28
    Afgelopen dagen in Hilton Chicago verbleven, tot nu toe mijn minste ervaring met Hilton qua member benefits. Kamer was fijn en weliswaar upgrade naar executive floor, blijkt dit hotel sinds enkele jaren geen executive lounge meer te hebben.

    Verder ben ik normaliter bij Hilton gewend dat je als Gold member gratis ontbijt krijgt. Niet bij Hilton Chicago, daar krijg je $ 20 F&B credit per nacht per kamer. Met een continental breakfast voor $ 19 per persoon (!) red je dat natuurlijk nooit. Navraag gedaan bij de receptie, maar het antwoord was: dit tegoed is wat wij verstaan onder gratis continentaal ontbijt, je kunt er ook bij de kiosk ontbijt voor kopen (wat technisch klopt: voor $ 10 heb je een croissant, koffie en stuk fruit - maar dat versta ik niet onder 'free continental breakfast'). Toch vind ik het vreemd, helemaal omdat ik bij andere Hilton-hotels gewoon het ontbijtbuffet kon gebruiken. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
     
  17. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    892
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Jammer van die executive lounge zeg. Ben in februari in Chicago, nog aan het kijken welk Hilton hotel ik ga boeken. Vreemd dat je als Gold member geen ontbijt krijgt, het staat namelijk wel in de voorwaarden. Onder gratis ontbijt versta ik toch echt volledig buffet..

    Mijn ervaring met hotels in Amerika is dat het ontbijt altijd gratis is, maar voor sommige extraatjes moet je wel betalen. Daarvoor kreeg ik als Diamond member vouchers.
     
    budjepaul vindt dit leuk.
  18. WMR

    WMR Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Palmer House vindt ik erg leuk. Mooi gebouw en grote lounge op de executive floor.(soort van op de gang). Leuke ligging en vaak niet al te duur.
     
    Frankb en Goffe de Boer vinden dit leuk.
  19. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb hetzelfde meegemaakt bij een Hilton hotel in San Francisco vorig jaar. Ipv een gratis ontbijt ook een soort voucher waar je net een heel schraal ontbijt voor kon krijgen.
     
    budjepaul vindt dit leuk.
  20. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb ooit een breakfast rate geboekt bij Hilton Garden Inn Salt Lake City Airport. Ik was toen Silver dus heb er apart voor betaald. Ik kreeg ook een rekening gepresenteerd na het ontbijt. Wat bleek, je kreeg voor die rate alleen ontbijt met sap, thee/koffie en wat droog brood met jamWi je meer, dan betaalde je daar bovenop weer extra..lijkt iets Amerikaans te zijn?
     
    budjepaul vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina