Hallo allemaal,
Ik volg het forum ook al een tijdje en heb dankbaar gebruik gemaakt van jullie tips, maar ik hoop nu zelf ook mijn ervaringen te kunnen delen!
Ik ben man, vrij "jong", 23 jaar oud en ben sinds een jaar de wereld verder aan het ontdekken. Soms een lange verre reis, soms een korte stedentrip. Bijna een jaar in bezit van een AMEX Platinum kaart, wist ik nou maar van tevoren dat ik extra miles had kunnen krijgen
Ik ben fan van fine dining en unieke experiences en mijn partner (ook een man) ook, dus dat is een goede match!
Naam: Frank
Woonplaats: Schiphol en dan 25 minuten naar het westen in de buurt van de kust
Vlieg het liefst met: Nog geen voorkeur
Vlieg het liefst naar: Ook nog geen voorkeur, ik ben er nog eentje die graag naar Texel gaat en verder telkens een nieuwe plek op de aardbol uitzoekt om weer eens iets nieuws te zien.
Slaapt het liefst in: Ik ben tot nu toe (op basis van 4 verblijven) zeer tevreden over Hilton, vooral de gastvrijheid, professionaliteit en voordelen spreken mij aan.
Elite status: Alles wat in AMEX Platinum zit, dus HH Gold, Marriott Gold, Meliá Gold, Radisson Premium, Privium Plus. Daarnaast FB Explorer (ik vlieg niet veel met KLM) en Accor Gold.
Klik om te vergroten...