Hallo allemaal! Ik volg dit forum al een tijdje, maar nu ik toch "grounded" ben, leek het me leuk om wat actiever met mijn frequent flyer reisgenoten te converseren.
Ik vlieg zo'n 200.000 tot 300.000 miles per jaar. De huidige situatie rondom Corona is even wennen, ik zit nu al meer dan drie weken op dezelfde plek, terwijl ik normaal om de 3 tot 5 dagen weer in een andere stad of land ben
Ik verveel me te pletter
Ik heb het afgelopen decennium in Istanbul, Singapore, New York en London gewoond. Ik ben nu voor een paar maanden in Nederland en hoop voor het einde van dit jaar naar Dubai te verhuizen – het is even afwachten hoe dit met de Corona-crisis verloopt.
Voor aanvang van de crisis heb ik nog net een "hattrick" weten te behalen: inmiddels heb ik elite status bij alle drie de grote allianties
Dat stond al jaren op mijn bucket list. Nu ik in Nederland gestationeerd voor een tijdje ben hoop ik voor het einde van het jaar FB Platinum te behalen, als het meezit...
Naam:
Maurice
Vliegt het liefst met:
Oneworld – dankzij Emerald status toegang tot First Class faciliteiten
Vliegt het liefst naar:
wherever my suitcase takes me...
En slaapt daar het liefst in:
doorgaans Marriott of Radisson, maar ik ben tevreden met elk hotel dat een bed, douche en wifi heeft.
Elite Status:
BA Gold, Turkish Airlines Elite Plus, KLM/AF Flying Blue Gold, Emirates Skywards Silver,... Bonvoy Platinum, Radisson Gold, IHG Gold, Hilton Silver, Jumeirah SilverKlik om te vergroten...