Ik heb van de 1000pts nu de helft gehad. Het duurt wel even want de eerste had ik begin december gewonnen en deze kwamen de 16e pas binnen.
Ja dat is toch wel vreemd, van de 30 keer meedoen dat je geen punten wint.. Balen. Ik heb nu 73 entries voor de Noord Amerikaanse variant, ben benieuwd of ik dat Fairmont bed moet ophalen of dat ie ook verstuurd wordt naar Nederland..
Op 3 accounts in totaal 2000 punten, waarvan 3 x 250 op de laatste dag. Met dank aan alle souffleurs in dit topic!!!!!!
Weer niks. Ik raak er zo gefrustreerd van dat ik eigenlijk geneigd ben minder Accor te slapen aankomend jaar
3x 250 punten gewonnen, niet alle dagen meegedaan, nog geen punten bijgeschreven. Vandaag de laatste keer 250 punten en na de felicitatie staat "Revenez demain pour tenter votre chance." oftewel, morgen weer een kans?
[QUOTE="Revenez demain pour tenter votre chance." oftewel, morgen weer een kans?[/QUOTE] Dat viel me ook op... maar denk dat het bij 31x wel ophoudt
ALL is sowieso een bijzonder waardeloos loyalty programma, de website een doolhof (als die al werkt) en het taalgebruik wollig....