Hertz (Gold Plus, Five Star, President's Circle)

Discussie in 'Overige programma's' gestart door kevin990, 6 aug 2014.

  1. SteeFB

    SteeFB Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Wij willen vanaf 27 juni drie weken een auto huren in Seattle. De prijzen lijken overal meer dan verdubbeld t.o.v. twee jaar geleden. Ook via Hertz HLE kost het rond de $1500 voor 3 weken. Zijn er nog meer tips anders dan degene die hier al gepost zijn? We hebben de AmEx Platinum Card.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2022
  2. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    468
    Trofeepunten:
    63
    National. Zorgen dat je executive elite status krijgt (via amex-hertz5 star-status match). Auto reserveren als medium en vrije keus.
     
    JustinCase, FlyingFonz en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  3. SteeFB

    SteeFB Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    1
    Nog bedankt! Uiteindelijk was National een stuk duurder dan Hertz (met de 20% generic discount code|), dus via Hilton Gold -> National Executive Elite -> Hertz PC via Hertz gehuurd.
     
    HarmDommisse vindt dit leuk.
  4. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb begrepen dat je met "FB Platinum" bij Hertz het "President’s Circle" niveau krijgt door contact op te nemen met hun klanten service, heeft iemand hier ervaring mee?
     
  5. mchlrv

    mchlrv Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    75
    Trofeepunten:
    18
    Dat is inderdaad hoe het mij gelukt is. Het heeft ooit op hun site gestaan (kan de link nu even niet zo snel meer vinden). Daar heb ik vervolgens naar gerefereerd en sindsdien heb ik het niveau "President's Circle".
     
  6. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    28
    Met een Google search ben ik aan de volgende link gekomen (hertz.com/flyingblueplatinum), die blijkt nog actief te zijn, iemand hier misschien ervaring mee?
     
  7. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Een paar pagina's terug in deze discussie is dit ook al besproken. Om dubbele info te voorkomen s.v.p. even teruglezen.
     
    Ready2Board, Godenzoon14 en Escape vinden dit leuk.
  8. Escape

    Escape Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    28
    Ben van plan om een auto in St.Maarten bij Hertz te huren maar het is me niet duidelijk als de reservering (hertz.nl) flexibel is en ik het kan annuleren. Ik kan de helpdesk bellen, maar zou het graag zwart op wit willen bij het maken van de reservering. Heeft iemand hier ervaring mee?
     
  9. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Bij het boeken staat altijd of een tarief annuleerbaar is of niet. Vaak zijn er ook verschillende tarieven. Antwoord geven op de vraag is derhalve lastig..
     
    jphorn vindt dit leuk.
  10. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    @Escape tot voor kort stond groot op de websites van Hertz dat alle reserveringen gratis te annuleren waren. Dat is nu weg, dus zoals @Ready2Board zegt: check je tarief.

    In het algemeen is het zo dat tarieven waarbij je betaalt bij het ophalen van de auto gratis te annuleren zijn. Prepaid tarieven hebben restricties. In coronatijd was dat gratis annuleren tot 48u voor ophalen, nu niet meer kennelijk.
     
    jphorn en Escape vinden dit leuk.
  11. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Soms toch lastig met codes, opties en boeken via Hertz. Als ik Hertz PC ben, kan ik dan aanvullend een discount code gebruiken voor verlaging base rate? Ik wil graag 4x4 suv huren in Guatamala. Welke code is handig om toe te passen? 510000 geldt hier volgens mij niet. 1742729 mag die gebruikt worden? Of is het anders wijs mijn AAdvantage code toe te passen. Als laatste kreeg ik van Amex een code (toen mijn 5 stars account bij het linken 'gold' bleef). Maar die code geeft je 5 stars en 15% korting (dus helpt niet denk ik). Iemand tips/ideeën wat handig is?
     
  12. Qcharted

    Qcharted Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Na het zoeken op het forum kwam ik jouw bericht tegen. Ik heb ook al een Hertz profiel en wil nu met Amex platinum upgraden naar Five Circle. De link van Amex bied hier helaas geen optie in, aangezien je hier alleen maar een nieuw profiel aan kan maken... Hoe heb jij dit uiteindelijk geregeld?
     
  13. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb via hilton gold, national emeral status aangevraagd en deze weer bij hertz gematcht naar president's circle
     
  14. arne671

    arne671 Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Goedkoop auto huren - https://economybookings.com Makkelijk zoeken, kiezen, reserveren en betalen. In vergelijking met andere websites goedkoopste prijzen!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2022
  15. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    379
    Leuk Bevonden:
    468
    Trofeepunten:
    63
    Maandag staat er huurauto van Hertz klaar in Las Vegas. Categorie Z (Infinity QX60 of gelijkwaardig). Geboekt op de rechtstreekse amerikaanse site van de verhuurder, zonder mijn Hertz nummer in te voeren. Bleek 200 euro goedkoper te zijn dan via de NL app. Ik ben Hertz Presidents Circle dus ga bij het ophalen van de auto wel ff mijn loyaltynummer laten toevoegen
     
  16. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Positieve ervaring!
    Recent was in het nieuws dat Hertz een enorme vloot volledig elektrische auto's zou gaan aanschaffen. Ik had een jaar geleden al een EV meegekregen van ze op Schiphol, maar dat werkte nog heel omslachtig. Je kreeg een Hertz laadpas (van Plugsurfing), die je online moest koppelen aan je eigen credit card en daarmee kon je opladen. Dat vond ik toen een heel gedoe, wist ik veel dat je met een elektrische auto niet gewoon ergens kunt gaan laden en ter plaatse af kunt rekenen (pin of cc).

    Dan een jaar verder naar vorige week. Had een auto nodig op NCE en met afstand de goedkoopste was een Fiat 500e. Zonder al teveel verwachtingen na landing naar Hertz gegaan. Bleek er een splinternieuwe Tesla Model 3 voor me klaar te staan. Toen ik navroeg of ik mijn Hertz laadpas kon gebruiken, ontstond er wat verwarring, want ze (her)kenden mijn laadpas niet. Wat bleek.. aan de sleutelhanger zit een tag om (in Frankrijk) bij Shell Recharge gratis op te laden. En dat mag met de Tesla ook bij de superchargers.

    Tot mijn grote (positieve) verrassing dus ook nog gratis opladen bij de EVs van Hertz. Dat is wel echt een meevaller.

    Twee typen kosten die wel in rekening worden gebracht:
    • de Tesla kosten voor het aan de lader blijven hangen terwijl de accu vol is
    • "aftanken" als de auto niet vol wordt teruggebracht. En dat vind ik een gevaarlijke, want normaal tank ik een huurauto af op de luchthaven en lever ik 'm in. Dat gaat hier niet, er is geen supercharger in de buurt. Wel gewone opladers, maar dan sta je er een paar uur. We gaan zien hoe ermee om wordt gegaan als de auto met een bijna volle accu wordt teruggebracht..
     
    Urbanjazz, Daeni, VinceG en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Geen probleem, gewoon leeg afleveren. In de zomer een ID.3 besteld en een EV6 gekregen. Ook netjes kunnen laden met een Shell Recharge chip en mocht half leeg afgeleverd worden. Dat trouwens ook met een iPace van Sixt voor Sinterklaas vorig jaar.

    Fantastische feature, zeker met de benzineprijzen deze zomer.
     
    Urbanjazz, Daeni en VinceG vinden dit leuk.
  18. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Goede service dat ze er een tag bij geven.
    Bij Avis in Oslo krijg je niets. Dus zoeken naar een plaats waar je met een creditcard kon betalen. Slecht geregeld.
     
  19. Marechal

    Marechal Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Heb ik afgelopen maand met Hertz ge-e-maild over een upgrade naar President’s Circle. Ik verwees naar bovengenoemde link (flyingblueplatinum) en de upgrade werd toegekend. Werkt dus nog steeds!
     
  20. FlyingDuck

    FlyingDuck Blue Tier

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    43
    Misschien interessant, vandaag kreeg ik een mail van Leading Courses (golf site) dat ze tegenwoordig een premium abonnement hebben 60€ per jaar. Hierbij zit, als ik het zo goed lees, een upgrade naar president Circle bij Herz bij.
    Misschien interessant voor iemand die dit wilt of golft?: https://www.leadingcourses.com/premium-membership

    Als iemand ervaring heeft, hoop ik dat iemand dit kan bevestigen?
     

Deel Deze Pagina