Haperende site Air France

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Stormbreaker, 13 dec 2015.

  1. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.457
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Volgens mij kan je bellen met AF of KL en vragen of ze je in een klasse zetten die wel telt als QF. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee (alleen bij VN) maar ik denk dat je dan alleen het verschil plus eventuele kosten moet betalen.
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Het gaat om het aantal QF's per kalenderjaar. Je kan je tickets altijd upgraden, maar dan zijn wel kosten aan verbonden; zeker nu je het goedkoopste tarief hebt geboekt.
    Annuleren kan alleen kostenloos binnen 24 uur, vandaar mijn post van gisteren. (Tenzij anders vermeld in je ticketvoorwaarden.)

    Aangezien je aan geeft toch geen status te gaan behalen, is extra bijbetalen wellicht een beetje onzin.
    Houdt er wel rekening mee dat je ook geen ruimbagage mee mag nemen met een MiNi-tarief, mocht je dat van plan zijn.
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  3. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Dan denk ik er even over na. Met de KLM heb ik al contact via Facebook. Zij hadden het inderdaad ook al over die Mini fares.
     
  4. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Ruimbagage was ik voor 4 dagen zeker niet van plan. Dan upgrade ik dit maal maar niet, maar de volgende keer is het dus wel even opletten.
     

Deel Deze Pagina