Een idee om dit weekend een Whatsapp groep te openen voor de Oslo FTU-deelnemers? Misschien praktisch. PM me maar als ik je toe moet voegen, met je mobnr.
Ik heb na FTU dit jaar nog maar 1 presentatie online zien verschijnen van Miles from Blighty, komt de rest ook?
Oh, ik denk het niet, maar zijn rechtstreeks bij de sprekers op te vragen. En sommige presentaties zijn niet geschikt om openbaar te publiceren... Maar we hebben je gemist @Lionell ! Het was erg gezellig en hopelijk ben je er volgend jaar ook!
Hallo allemaal! Nogmaals, FTU Oslo was een leuke ervaring! Ik wil jullie iets vertellen over een klachtafhandeling bij Radisson. Ik had namelijk bij aankomst FTU in het hotel een smerig onderlaken op de ondermatras, ook zaten er haren op. Ik heb de receptie verzocht het bed te verschonen. Wat werd nagelaten, helaas kwam ik daar 'avonds laat pas achter. Tijdens de FTU heb ik geleerd klachten bij corporate in te dienen. Heb ik dus bij Club Carlson gedaan. Door hen werd ik snel en correct te woord gestaan. Zij hebben contact proberen te leggen met het hotel in Oslo, maar die reageerden niet. Hierop heb ik van Carlson een groot aantal punten gekregen, waarmee ik 1 nacht in Radisson kan boeken. Door Carlson prima afgehandeld, jammer dat het hotel niet gereageerd heeft... ps, de nachten dus aan de andere kant van het bed geslapen
Nee, maar het is nu 2x in het najaar geweest, dus we zullen denk ik nog een paar maanden moeten wachten tot er weer een aankondiging komt. Ben benieuwd!