Hi guys, De 2e helft van dit jaar (plus de hele winter) worden de mooiste maanden voor IVV tot nu toe! Ik mag en kan helaas nog niet zo veel vertellen maar er zitten een aantal hele mooie dingen aan te komen. Maar tot die tijd: mag al wel een save the date aankondigen voor de Europese FTU van 2015 Datum: Het weekend van 16 oktober Stad: Oslo Locatie: Club Carlson Hotel (meer details komen nog) Deze FTU qua organisatie word een hele verbetering tov vorig jaar in alle aspecten. En nu is het aan jullie de vraag: Zou je eventueel gaan en mits ja heb je dan ook interesse in een Nederlandse stream. (Anders is het natuurlijk Engels met een mix van de Scandinavische talen)
Ik heb het een aantal keer voorbij zien komen, maar ken het begrip maar vaag. Is er ergens een post of uitleg wat het is en wat je er van kan/moet verwachten?
Ha wat leuk Mike. Is de datum al vast? Zat-Zon? Ik zat al gelijk te kijken naar een ticket, hi hi hi. Ik hou dat weekend nog vrij. Ik vind het wel leuk hoor, en het lijkt me ook nog leuker met een NL stream erbij, zoals vorige jaar.
@Mike Ziet er tof uit! Als het iets vergelijkbaars zou zijn voor ongeveer dezelfde prijs zou het wel een optie kunnen zijn. Ik blok het iig even in m'n agenda. Nederlands of Engelse streams zou mij niet zoveel uitmaken, zolang ik maar niet 2 uur lang naar een onverstaanbare Noorse presentatie hoef te kijken
Nog nooit aan meegedaan. Maar lijkt me leuk elkaar ook eens te ontmoeten en in een dergelijke setting meer praktische zaken te weten te komen.
Lijkt me gaaf maar moet kijken of dit gaat lukken. Oktober is drukke maand met o.a. aantal cursusdagen. Staat genoteerd.
Ik hoop inderdaad ook dat er in Europa een advanced aan zit te komen Vorig jaar in Nederland geweest en dat was echt super. Aanrader voor als je nog niet geweest bent.
Oh..ik meen aan behalve zoals vorige jaar ook nieuwe dingen aan bod zijn. Dat zou leuk zijn om bekende gezichten IRL weer te zien.
Overigens is dit niet hetzelfde als de 'Ikvliegveel 'MegaDo'' (zoals hier) , dus als je maar één keer je geld kunt uitgeven, wacht dan even tot er meer details zijn
Een advanced in NL lijkt me prima Vorig jaar was ik ook aanwezig in Hoofddorp. Zeker de moeite waar die events. Het geeft je als beginnende nono gewoon meerdere invalshoeken, en ervaringen/tips van anderen zijn natuurlijk onbetaalbaar.
IVV gooit tegenwoordige ook met verschillende statussen Die Well-Known Member heb ik namelijk nooit eerder gezien