Speciaal voor ons: Promocode: ikvliegveel Korting: $50 (!!) Wie: Voor de 1e 25 mensen die de code gebruiken Geldigheid: De code & de korting zijn geldig tot en met komende zondag 1200 uur!
Wie moet ik contacten als de betaling niet helemaal goed gaat? Krijg de hele tijd een avs mismatch. Nog nooit last van gehad...
Ik zou doen, je zou altijd misschien nog later kunnen aanschuiven maar weet niet of het hotel je dezelfde prijs berekend
Zijn alle sprekers bij het diner? Ik wil enkel voorkomen dat ik straks 'verplicht' bij het diner zit, terwijl de helft van de sprekers en bezoekers lekker Amsterdam centrum in duiken.
Leuk om te zien dat ook een luchtvaartnieuws.nl iets heeft gepost (klik) Verder mag ik weer 2 nieuwe sprekers aankondigen: Michael Trager (klik) Mark Beattie (klik)
Ik heb een kaartje gekocht! Met Mastercard lukte overigens niet (ik zag dat daar al meer over hadden geklaagd), met Amex wel.
Ja ik zou zeggen als je amex of visa hebt dan bijvoorkeur die gebruiken.. zover we kunnen zien blokt Mastercard de EU kaarten op de 1 of andere manier..