Hierbij mijn presentatie in de grote lijnen! Ik heb de 'sappige voorbeelden' eruit gehaald om geen ruzie te krijgen met bepaalde airlines ! Mocht je nou bij de FTU zijn geweest en een paar dingen 'missen' en toch wat extra uitleg willen: stuur gerust een PM of een mailtje op [email protected]. Een aantal dingen (inclusief wat 'leuke trucjes', maar dan ietsje meer in context) die ik besproken heb, komen de komende weken op de Frontpage van IVV terug in de vorm van wat stap-voor-stap handleidingen en tips&tricks, dus houd de site vooral in de gaten!
Thanks to everyone for coming! I hope you managed to learn lots and to have fun meeting other travel nerds! I'll be putting the slides (minus juicy specific examples) onto my blog soon, but if you did come, do send me an email to [email protected] and I can send back the full slide pack. See you soon!
Link naar de slides van @Points to be Made Thanks btw. I really enjoyed your presentation and I learned a lot!
Die lagen denk ik nog op zn kamer. Mn vriendin was wel benieuwd wanneer hij ging stoppen met praten ...
Ik ben niet op de FTU geweest maar zou toch graag je presentatie willen bekijken, is deze vrij te downloaden of moet je op de FTU aanwezig zijn geweest?
volgens mij zit de link naar de presentatie gewoon in het stukje van Valentijn en is hij vrij te downloaden
Er zit als het goed is inderdaad gewoon een linkje een paar posts naar boven. Zoals gezegd zijn de leuke voorbeelden (die het allemaal wat levendiger/duidelijker maken) eruit gehaald, maar hopelijk heb je aan de 'kale' presentatie ook al iets
Probeerde hem eerst via IE te downloaden dat lukte niet. daarna via Opera is het wel gelukt. Thanks. Strekking van het verhaal snap ik dus da is al heel wat.
hier een deel van @Valentijn 's presentatie van de FTU op de frontpage: http://ikvliegveel.com/mileage-run-basics/