Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

  1. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Zelfs dan, alle alarm bellen zouden op rood moeten gaan als je gevraagd word je CC nummer in te vullen op een vreemde ontraceerbare url :D
     
    FlyingFonz en MichaelNight vinden dit leuk.
  2. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ze waarschuwen op hun site voor vage e-mails, maar zelf zijn ze kampioen in vage mails, net als destijds blijven spammen over het opsturen van die 2 identitetisbewijzen van je partner...
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  3. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Ja ik vind het ook een beetje een vreemde keuze. Als je wil dat niemand meedoet met zo'n actie dan zijn ze goed bezig.
     
  4. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Mails over opsturen van 2 identiteitsbewijzen van je partner??? Moet niet gekker worden. Waar was dat goed voor? wat is Amex voor een club?:eek:
     
  5. rosebud

    rosebud Newbie

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Wat is de birthday bonus? Ik heb een Gold kaart maar heb hier nooit iets over gelezen.
     
  6. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb hier keer over gebeld omdat ik 8QF/miles in de week van mijn verjaardag kreeg, dus ik dacht echt dat het een verjaardagscadeau was, maar het zijn gewoon je jaarlijkse QF/miles van je AMEX kaart
     
  7. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Dat is vanuit de wet gezien verplicht.
     
  8. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Ow gelukkig
    Ow gelukkig!
    Ik ben normaal heeeeel voorzichtig met dit soort dingen, maar met mijn stomme kop heb ik zonder te checken mij ingeschreven voor deze deal. Overigens ook een paar weken geleden voor de deal van Oger.
    Achteraf gezien had ik beter moeten checken...

    Maar is deze aanbieding van 10% korting geldig op alle boekingen of alleen de aanbiedingen van de 5 daagse?
     
  9. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Gisteren ook nog maar even een keer gebeld. De vriendelijke dame gaf toe dat dit soort aanbiedingen persoonlijk zijn. Waarom wist ze niet, ze kon mij niets aanbieden in ieder geval (de computer gaf geen aanbieding aan).
    Heb duidelijk gemaakt dat ik mij niet echt gewaardeerd voel zo. Ze zou dit gaan bespreken met haar senior en er op terug komen. Wacht het dus even af.
     
  10. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Nee, Gold

    Jammer dat bij jou niet lukt. Ik zit sinds 2009 bij AmEx, misschien dat dat meetelt.
     
    Melchior vindt dit leuk.
  11. Melchior

    Melchior Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Dat zou kunnen ja. Ik ben pas lid vanaf 2011 ;)
     
  12. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Begin september heb ik een upgrade aanbieding genomen van silver naar gold voor 20.000 miles. Wanneer zou ik deze op mijn overzicht erbij kunnen verwachten? Het is nu meer dan 2 maanden geleden en heb de kaart flink laten roken ;-)
     
  13. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    upload_2017-11-25_11-41-29.png
     
    VinceG vindt dit leuk.
  14. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben pas 1,5 jaar een AMEX. Ik merk dat veel van hun marketing gebaseerd is op je uitgave patroon.
     
  15. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Ik zag nu pas dat het om partnerkaarten ging en kopieën....dus niet ID bewijzen van je partner zomaar..:D:D
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  16. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Heb je voorbeelden? ben benieuwd. Ik heb wel gezien dat die 10% niet voor alle kaarten geldig is. Wellicht heeft niet iedereen dit gehad?
     
  17. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    In mijn eerste jaar had ik de eerste 8 maanden een vrij laag uitgave patroon. Elke maand niet hoger dan 200 euro. In maand 10 ging ik op vakantie en daarna kwamen de feestdagen waardoor ik de kaart vaak gebruikte. Vanaf dat moment bleek ik blijkbaar interessant voor AMEX en kreeg ik elke 2 maanden een email of ik niet zou willen upgraden naar een Platinum kaart. Dit is mij ook een paar keer pro-actief aangeboden door de servicelijn.

    Zodra je een goede klant van ze bent doen we er dus alles aan om je nog wat interessanter voor ze te maken. Maar kom op, 600 euro voor een CC die alleen echt voordelen heeft als je heel auto's huurt (buiten de extra QF), mij niet gezien...;)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2017
    ChrisM vindt dit leuk.
  18. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    De 10% korting bij KLM dit weekend is alleen voor de "geregistreerde kaarthouder".
    Nu heeft bij mij iedereen in het gezin een eigen kaart. Zijn zij nu ook "geregistreerde kaarthouders", of ben alleen ik dat, als hoofdkaarthouder?
    Kortom 1 x 10% of 4 x 10% korting???? AmEx is er vandaag helaas niet.
     
  19. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Ik verwacht dat enkel de hoofdkaarthouder de korting krijgt. Je krijgt namelijk van AMEX na het betalen binnen een x dagen je korting teruggestort.
     
  20. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Vroeg ik mij inderdaad ook af, maar ik schat in dat @Bjorn z'n redenering wel zal kloppen.
     

Deel Deze Pagina