Goeie middag.
Geen idee of dit bericht onder ogen komt van iedereen die de moeite heeft genomen om te reageren
maar ik gok er maar op dat dit het geval is.
( snap als erkend dumbo dit systeem nog niet precies )
Beloofde om jullie op de hoogte te houden van de afloop en...er is al nieuws.
Nadat ik bij zowel Transavia en KLM een klacht had ingediend kreeg ik natuurlijk een standaard bevestiging dat er .,gelet op extreme drukte en bijzondere omstandigheden ????
minimaal 10 werkdagen stonden alvorens ik een reactie mocht verwachten.
Maar...wonderen bestaan kennelijk want zopas kreeg ik iemand van de KLM aan de telefoon en zijn verhaal kwam erop neer dat mijn klacht al op het bordje van de nieuwe
KLM-baas lag en ik kreeg de toezegging dat deze in overleg zou gaan met Transavia omdat dit niet de eerste keer was dat dit soort klachten binnen kwamen.
M.a.w. : het gaat aan dit gedoe op korte termijn een einde maken.
Dasz mooi dus.
Na het telefoongesprek rolde onderstaande KLM -mail binnen >
This is an automated e-mail. Please do not reply.
Geachte xxxxxxx,
Wij bieden u graag een elektronische voucher (EMD) aan.
Naam: xxxxx
Voucher nummer: 07482021xxxx
Bedrag: EUR 100,--
Datum van uitgifte: 10 December 2014
File referentie: 7691xxxxx
En nu maar afwachten wat en hoe Transavia als zijnde de "hoofdschuldige" zal gaan
Inderdaad heel aardig van de €100 , maar het probleem wat betreft de baggage voor Elite members van KLM is nog steeds niet opgelost.
Dit probleem is ook van toepassing in Oneworld, met name met Iberia Express & Vueling code sharing, krijg nu alweer hoofdpijn, eindeloze discussies, en IB & VY maar beloven dat dit probleem zal worden opgelost, niet dus.
Ik laat in dat geval weer van me horen.
====
Nogmaals veel dank voor jullie reacties.
Met groet & dank
Bekijk bijlage 482
Klik om te vergroten...