Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.224
    Trofeepunten:
    408
    €79 van Cdg naar Ams. Niet eens heel slecht als je nog geen lounge toegang zou hebben.

Net voor boarden de upgrade ontvangen, konden ze mooi mijn stoelen aan een ouder koppel geven voorin het toestel zodat ze van standbye naar EC konden.

Op deze route krijg ik eigenlijk nooit upgrades, niet operationeel en ook geen courtesy. Ben benieuwd want 5 rijen bizz en de kortst mogelijke vlucht, dat wordt aanpoten voor de cabin crew.

michiel1 vindt dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.825
    Trofeepunten:
    428
    ZAG-AMS voor 65 euro. Opzich niet heel duur maar in een Embraer zie ik de toegevoegde waarde er niet in om een rijtje verder naar voren te gaan met nog steeds 2 personen per rij.

michiel1 vindt dit leuk.
  3. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.463
    Trofeepunten:
    558
    Is loungetoegang inbegrepen dan? Toch niet meer bij basic en light tickets?

4. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.224
    Trofeepunten:
    408
    Goede vraag eigenlijk wel, zoals ik het hier lees nog wel als je het vooraf doet, en dus niet aan boord, maar dat is natuurlijk logisch, want dan weten ze bij vertrek nog helemaal niet dag je gaat upgraden.

https://www.klm.nl/information/legal/extra-options/upgrades

2. Beschrijving

Klanten die de Upgrade-optie kopen, verkrijgen de volgende voordelen.

Als u de Upgrade online koopt, op de luchthaven, bij een callcenter of bij een KLM-reisbureau, dan zijn de voordelen:

• reizen in een hogere reisklasse
    • meer bagage meenemen* (zie hieronder)
    • toegang tot de vertreklounge, als van toepassing, behalve bij een Upgrade van Economy naar Premium Comfort. Kinderen en jongeren die alleen reizen, als Unaccompanied Minor, hebben geen toegang tot de lounge
    • een maaltijd geserveerd in de hogere reisklasse, op basis van beschikbaarheid
    • SkyPriority
    Als u de Upgrade aan boord koopt, zijn de voordelen:

• reizen in een hogere reisklasse
    • een maaltijd geserveerd in de hogere reisklasse, op basis van beschikbaarheid
    *Meer bagage meenemen:
    • Als uw reis één vluchtsegment heeft, gelden de bagageregels voor ruim- en handbagage van de nieuwe reisklasse.
    • Wanneer uw reis uit twee of meer vluchtsegmenten bestaat, gelden de ruim- en handbagageregels van de nieuwe reisklasse slechts wanneer de Upgrade gekocht is voor het langste vluchtsegment. (Dit aanbod is niet geldig als de Upgrade aan boord is aangeschaft.)
    • Als de reis bestaat uit twee equivalente vluchtsegmenten (twee middellangeafstandsvluchten of twee langeafstandsvluchten), dan gelden de meest gunstige ruim- en handbagageregels voor de klant.

5. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.657
    Trofeepunten:
    478
    AMS - IST in 737; 109 euro. Wilde het doen (geen skyteam status meer) maar kreeg foutmelding bij betalen tot 5 keer toe. Ook via telefoon lukte het niet...helaas dus, was met lounge een aardige deal denk ik

6. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    123
    €69,- / 10.000 FB miles, BUD > AMS met KLM. Niet gedaan, maar vond het voor de verandering eens een scherp aanbod.

7. finsdeflyer

finsdeflyer Newbie

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    99 euro / 14.1k miles AMS-BUD, niet gedaan, ondanks de immer aanlokkelijke 'fine dining' op short haul ;)

Bijgevoegde bestanden:

jvad vindt dit leuk.
  8. DanilKarma

DanilKarma Blue Tier

Leuk Bevonden:
    127
    Trofeepunten:
    28
    Gourmet dining, full-flat seats en HD entertainment op een E175, dacht het even niet .

Aanbod was €179 / 11.300 miles. Niet genomen.

Bijgevoegde bestanden:

jvad en ppt vinden dit leuk.
  9. Ozzietukker

Leuk Bevonden:
    2.224
    Trofeepunten:
    408
    €149 van Brussel naar Amsterdam
    €209 van Amsterdam naar Warsaw

Ehm wat??!!

Ruut vindt dit leuk.
  10. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.739
    Trofeepunten:
    598
    SIN - FRA van Business naar Suites (A380): 3800 SGD. Was me wat te gortig.

Erg vriendelijke In Flight Manager kwam me af en toe wat vloeistoffen uit First brengen.

FRA - AMS: € 59,00 of 8500 miles. Niet gedaan.

11. finsdeflyer

finsdeflyer Newbie

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    VIE-AMS, 89 euro of 12800 miles. Beetje het nauwelijks aantrekkelijke standaardtarief. Toch gedaan, want zakelijk + lounge + vakantiedrukte.

12. SvnKngs

SvnKngs Silver Member

Leuk Bevonden:
    886
    Trofeepunten:
    348
    De Vienna Lounge waar je dan kan verpozen is bovendien erg goed.

13. Tommy189

Tommy189 Newbie

Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    LIN-AMS €199. Vond ik erg gortig.

14. finsdeflyer

finsdeflyer Newbie

Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Inderdaad, bijzonder ruim opgezet en zelfs PP houders konden nog naar binnen.

Erg jammer dat er een dame op vol volume domme filmpjes aan het kijken was. Na 10 seconden haar aangestaard te hebben bleek ze de hint te snappen, voor 10 minuten tenminste. Dit gedrag zie ik helaas steeds vaker in allerlei omgevingen waar men voorheen wél rekening met elkaar wilde houden.

Deel Deze Pagina