Check-In Upgrade offers

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door LarssonS, 25 jul 2014.

1. Foodandflying

Foodandflying Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Nee, ik zoek een economy cabine waar gezinnen met kinderen het geld niet voor over hebben en er dus niet zitten. Ik snap dat je geen andere maaltijden krijgt, maar ik zou me kunnen voorstellen dat als het een aparte cabine is, de FA er vaker doorheen loopt en wat makkelijker aan te schieten is. Maar ik zit er niet op te wachten om daar te zitten met een rij wachtende mensen voor de wc :p

high_class vindt dit leuk.
  2. Basjep

Basjep Silver Member

Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    In dat geval. Minder kinderen zeker. Maakt het vooral dragelijker in de zomervakantie. Extra service van het cabine personeel heb ik nog nooit echt mee gemaakt. Echt een andere cabine is het ook niet maar in de 747 voelt dat wel zo omdat de galley naast je zit in de eco comfort zone.(je hebt de Seat map wel gezien dus je snapt wat ik bedoel;)) In bijv de 777 zit je gewoon voor de gewone economy.

3. TMW89

TMW89 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Heb vorige week Y+ gevlogen in een KL 74, en eigenlijk beviel het wel. De cabine voelt inderdaad wat meer privé en er is nauwelijks 'doorgaand verkeer' van medepassagiers in het gangpad. De stoelen tegen de galley aan hebben rechts nog wat extra ruimte voor handbagage. Dus op de 74 zou ik het overwegen, op de T7 is het weggegooid geld. Zit je nog steeds gezellig 3-4-3 en dat kleerhangertje aan het plafond dat het onderscheid tussen Y en Y+ moet aangeven geeft ook niet echt de indruk van een aparte cabine :)

Nog een nadeel is wel dat de stoelen identiek zijn aan Y, maar door de grotere tussenafstand zit je tafeltje zo ver weg :D

4. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Vergis je niet. Je zou de WBC cabine eens moeten zien op AMS-SIN-DPS tijdens de vakanties. Lijkt wel een kleuterklas!

Basjep vindt dit leuk.
  5. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik ben in oktober jl met een 747 naar CUR gevlogen in Comfort. De aparte cabine is idd prettig, wat minder massaal. Ik had ook het idee dat ik geen kinderen zou zien. Precies de stoel voor mij echter, een kind.. dus geen garanties,

Mijn partner wilde graag bij het raam, dat betekende een rij van drie. Ik zelf zou de rij van twee kiezen, met idd aan 1 zijde wat ruimte tot aan de wand.

6. Foodandflying

Foodandflying Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Dat heb ik vooral met DL vluchten. Wellicht komt het door het vaker upgraden, maar daar al regelmatig gehad dat die cabine vol zit met kleine kinderen. Maar die gedragen zich dan wel weer.

Ik ga dan voor de 747 config wel voor de econ comfort. Ben je ook weer wat sneller buiten.

7. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Dat lijkt me zo'n domper...
    En veelal dan ouders die hun kind gewoon laten gaan, zo irritant.

8. Foodandflying

Foodandflying Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Heb een keer gehad dat twee ouders met een jankende peuter in WBC zaten en die hun kind zodra het begon te janken op schoot pleurden bij hun au-pair in Y. Zat toen ook in Y en na drie keer heen en weer gesleur was ik erg blij dat het kind in zn eigen WBC moest blijven zitten van het personeel. Wel jammer voor de mensen in WBC, je kon hem achterin het vliegtuig nog horen krijsen. Uren lang.

SVDH vindt dit leuk.
  9. DutchFrequentFlyer

DutchFrequentFlyer Silver Member

Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    550 euro Y naar C met EK. PRG-DXB-BKK

Edit: Oh, geen lounge access zie ik. Maakt het minder aantrekkelijk.

10. TravelTheWorld195

TravelTheWorld195 Silver Member

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Zojuist iets vrij vreemds meegemaakt: daadwerkelijk een downgrade aan de gate. Scanapparaat gaf een seating issue aan, dus ik verwachtte een upgrade, maar werd mooi van stoel 5C naar 28D verplaatst. Gate agents wilden me helpen maar konden helaas niets voor me betekenen. Toch vreemd hoe KLM/AF soms om gaat met hun meest loyale reizigers..

Voor de rest heb ik niets te klagen met 2/4 segmenten upgrade aan de gate tijdens m'n afgelopen trip:)

11. Foodandflying

Foodandflying Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Hoezo snapt dat systeem het niet eerder? Op het moment dat je gaat boarden zijn de stoelen toch vooraf al toegewezen?

12. FlyingDutchman87

FlyingDutchman87 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    268

Welke vlucht was dit? En wat is je status bij FB?

13. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    AMS-CDG
    FB Silver, sta nu op 27 segmenten.

14. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Daarna even gekeken wie er op 5C zat? ;)

15. Foodandflying

Foodandflying Blue Tier

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Kan me voorstellen dat er met alle uitval en vertragingen even iemand die 270 segmenten had wellicht voor moest... Beperkt aantal EBC seats beschikbaar dus aardige klus om al die connecting passagiers met een WBC ticket op de juiste plek af te leveren.

16. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    En die 2 upgrades, die kreeg je vanwege?

17. dvddvd

dvddvd Blue Tier

Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Ik vind het zeker de moeite waard in KLM 747, een paar keer naar Houston gedaan. Je hebt een 3 op rij en 2 op rij. Als je die laatste kan boeken, met gangpad, raad ik het zeker aan. Service is trouwens gewoon hetzelfde als economy.

18. Patrick Dijkstra

Patrick Dijkstra Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Prima te doen!

19. TravelTheWorld195

Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Klopt, en aangezien ik geen Skipper ben zullen er altijd wel mensen boven mij worden geplaatst:) kan altijd een keer gebeuren, maar leuk is anders:p

Wilde ik wel even doen, maar kon 5C niet zien vanaf de een na laatste rij plus ik was als een van de eersten aan boord en ook nog eens als een van de laatsten van boord.. 2 woorden, 9 letters!:eek:

Overboeking in Y gok ik. Was CDG-VGO v.v.
    Was zeer verrast over de service. Kon voor deze legs een upgrade kopen voor €55, wat ik de volgende keer ook zeker zal doen! Dat geld is het voor mij meer dan waard:)

20. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Gister kon ik DXB-AMS upgraden voor 270 euro (online) of 20.000 miles (check-in), had even niet paraat of ik dit de moeite waard vond, dus niet gedaan. Toen kwam ik denk ik in de oudste 777-200 die KLM heeft waarvan IFE het heel de vlucht niet heeft gedaan...

Deel Deze Pagina