Cheap tickets (goeie deals, error fares, etc.)

Discussie in 'Economy Fares' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bedankt @Bodemvisser ! Veel zoeken tot je scheel kijkt van een aantal open tabs in je browser, queries blijven draaien op ITA tot je koppijn krijgt en op een gegeven moment krijg je wel door hoe je prijzen omlaag krijgt, dit zelfs zonder fuel dumps. Ik zeg niet dat het aantal véél geld scheelt, maar het is wel leuk als je na een tijd zoeken zo'n run kan vinden :)

Als er mensen zijn die vragen hebben, aarzel niet om ze via PM of via de mail te stellen, zo houden we het topic schoon hier voor meer leuke deals :)
    Indien er veel vraag is naar een bepaalde deal of route, kunnen we altijd een apart topic openen zoals dit gedaan werd voor de Alitalia error fare.

Bodemvisser vindt dit leuk.
  2. Bodemvisser

Bodemvisser Newbie

Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    13
    Persoonlijk vind ik dit ticket ook de moeite, mijn eerste 'post'.
    Oslo New York, New York Dubai, 309 euro met Lufthansa.
    Enkeltje terug met Transavia vanuit Dubai 125 euro.
    Een mooie reis voor een kleine prijs!Vele data mogelijk image.jpg

Lionell en Sand0rf vinden dit leuk.
  3. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Qua miles tikt die ook redelijk aan
    Screen Shot 2015-03-25 at 17.39.03.png

Bodemvisser vindt dit leuk.
  4. Wanderlust84

Wanderlust84 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Daar zat ik gister inderdaad ook al naar te kijken/zoeken (en wilde hem hier ook al posten haha) Is er eentje die wel vaker 'terugkomt'. Ook weleens in combinatie met Amman. Of vertrek vanuit Warschau/Brussel. Moest er weer aan denken door de posts van @Lionell l .

Paar tientjes meer 356,- voor Oslo- New York, Los Angeles Dubai

Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
  5. Ave Cesaria

Ave Cesaria Newbie

Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb vaker met TACV gevlogen, laatste keer wel alweer ruim 10 jaar geleden. Kan me dus niet meer goed herhinneren hoe dat was. Een keer business gevlogen iig, wat neerkwam op meer (been)ruimte. Weet wel nog dat de kleine vliegtuigjes eng zijn (om van eiland naar eiland te hoppen [in Kaapverdie aldus]).

6. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Wat raar dat ik dit topic nu pas tegen kom, had het nog niet voorbij zien komen :)
    Ik neem aan dat dit ook dé plek is om 'truckjes' te bespreken, heb laatst nog een mooi trukje gevonden dat er voor zorgt dat de brandstof toeslagen van Emirates vluchten van Duitsland naar China met 90% verdwijnen. De prijs is dan 240 r/t. Het betreft een 1x in Zuid-Oost Azië en die moet dus eerst gevlogen worden. Als er iemand interesse heeft en informatie wil 'ruilen' kan je me een PM sturen :cool:

LdVinci vindt dit leuk.
  7. Sand0rf

Sand0rf Blue Tier

Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Ik denk dat we hier op deze website allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben en dat is zo voordelig/goed/lang mogelijk vliegen. Ik vind het dan ook vreemd dat je jouw 'geheime' informatie alleen wil delen als je er wat voor terug krijgt. Dat maakt de sfeer er niet beter op vind ik.

Ik heb in ieder geval niks anders als wat hier op deze website al staat vermeldt

8. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, zoals @Sand0rf draait het hier op Ikvliegveel vooral om het delen van informatie. Het gebruiken (of misbruiken) van FD technieken moedigen we hier niet openbaar aan en zijn op eigen risico. Het risico met een 1x in Zuid-Oost Azië die zorgt voor een FD op een vlucht van Duitsland naar China is dat je hem bijna moet vliegen om hem optimaal te kunnen benutten, als je hem niet vliegt loop je risico dat de rest van het ticket gecancelled wordt...

Ik denk dat degenen die echt willen FD-en vooral meer info zullen vinden in de gekende threads op Flyertalk. Zoals ik in een eerdere post aangaf, laten we het hier vriendelijk houden en informatie blijven delen :) Wie heeft er nog een leuke deal gevonden?

De run die ik eerder deze week heb gepost is plots niet meer zo interessant geworden, de prijzen zijn gestegen en een deel van de vluchten zijn nu met een vluchtnummer van Japan Airlines, wat veel minder miles (amper 30%) oplevert...

SVDH vindt dit leuk.
  9. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28

Ik snap volledig wat je bedoeld en zo heb ik het in ieder geval niet bedoeld. Die informatie is niet geheim alleen wil ik die informatie hier niet zomaar (de airlines lezen mee) in het openbaar gooien. Ik wil die informatie met iedereen delen die er interesse in heeft zonder dat ik er iets voor terug moet hebben alleen dan wel graag via een PM. Ik wil het in ieder geval ook gewoon vriendelijk houden ;)

SVDH, vlieggraagverweg en Lionell vinden dit leuk.
  10. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    En daar zeg ik dan weer "hallo" tegen :)

Nielsje, vlieggraagverweg en Lionell vinden dit leuk.
  11. Sand0rf

Sand0rf Blue Tier

Leuk Bevonden:
    137
    Trofeepunten:
    43
    Heeft iemand nog ideeën of tips voor een kort mileage run in juli of augustus?

12. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    EGTS, Flying doc, high_class en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. charley020

charley020 Newbie

Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    @Maan zoek jij je ook suf? Haha vond deze ook erg cryptisch en heb nog veel te leren..

Fly an airline that give you liquor in pottery:

1) Row you boat from one contest to the same, but across the pond
    2) And back
    3) Add a VERY humid flight and save.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      48,6 KB
      Weergaven:
      54
  14. Maan

Maan Guest

Hihihhihi de Pottery ding is KLM over de pond is Engeland verder kom ik niet xD

15. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28

Er zijn verschillende universiteiten in de VS en in Engeland waar ze bekende roei teams hebben.. :D (ik denk dat het daar iets mee te maken heeft)

tgrhuis12 vindt dit leuk.
  16. EGTS

EGTS Newbie

Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    3
    Tsjah lastig hints inderdaad! De grootste/bekendste roeiwedstrijd is jaarlijks The Boatrace tussen de universiteit van Oxford en Cambridge, maar zie helaas zelf de relevantie ook nog niet ;)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
  17. Tim Bijman

Tim Bijman Newbie

Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    3
    Zou het deze zijn? Heeft een BF van 28 euro retour. Alliance is skyteam. Je steekt twee keer het kanaal over en zowel MAN als LHR kent roei teams ;)

Rest de vraag waar je de 3x moet zoeken..

Bijgevoegde bestanden:

18. Maan

Maan Guest

Retour manchester is nog goedkoper. De 3x zou ik niet weten :[

19. Tim Bijman

Tim Bijman Newbie

Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    3
    Tickets mogen volgens de Fare Rules niet verkocht worden in Venezuela, daar is het best humid ;)

Zal er morgen nog eens naar zoeken!

Nielsje vindt dit leuk.
  20. Nielsje

Nielsje Blue Tier

Leuk Bevonden:
    88
    Trofeepunten:
    28
    Waarschijnlijk Zuid-Oost Azië, maar dan moet je nog de goede OTA zien te vinden..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina