Binnenlandse vlucht

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door kevin990, 14 aug 2014.

?

Ik heb een binnenlandse vlucht in Nederland gemaakt

  1. Ja

    4 stem(men)
    20,0%
  2. Nee

    11 stem(men)
    55,0%
  3. Nog te doen

    5 stem(men)
    25,0%
  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Nee, die kwam ineens out of the blue, ik was gewoon aan het werk en toen ik het zag was ik al te laat :(.
     
  2. TMW89

    TMW89 Blue Tier

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    33
    Ik heb dit jaar nog een binnenlandse vlucht met KLM gemaakt van Amsterdam naar Maastricht! Ik kan het me alleen niet meer herinneren, maar volgens mijn FB-overzicht is het toch écht zo! :D

    [​IMG]
     
    Krabnov en Flying doc vinden dit leuk.
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ja @TMW89... als we voor 'binnenlandse vluchten' de definities van Flying Blue moeten gaan gebruiken, dan hebben we eerder dit jaar gezien dat er vluchten bestaan van Nijmegen naar Schiphol met een tussenstop op Arnhem International Busport... ;-)

    Formele lijnvluchten zijn er niet in Nederland en ik durf te beweren dat die er ook niet gaan komen de komende tien jaar. Qua afstand is MST-GRQ eentje die zich best zou lenen voor een vliegverbinding, maar het zijn niet bepaald twee gigantische metropolen die je dan met elkaar verbindt... dus veel te 'dun'.
     
  4. bkraan

    bkraan Blue Tier

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    32
    Trofeepunten:
    28
  5. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ja @bkraan die kennen we natuurlijk. Als het jou lukt om voor dit segment EIN-RTM tickets te kopen krijg je van mij een flesje wijn.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina