Beste stoelen 777

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Roderik, 12 mrt 2018.

  1. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ben je al eens langs de rij met Chinese reizigers gelopen van het Novamedik testcentrum aan het begin van de D gates? Gasmaskers en van die beschermende overall's in overvloed. Ik werd er gewoon bijna bang van om te zien!
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  2. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Die heb ik idd al zien rondlopen. Vraag me af hoe ze nr het toilet gaan :confused: (ze ruiken niets op toilet, dat kan wel een voordeel zijn :rolleyes:)
     
    BartF en Tim82 vinden dit leuk.
  3. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Oh wel goed om te weten dat die galley voor Economy wordt gebruikt! Daar had ik niet over nagedacht, dan is er tijdens meal times wel aardig wat verkeer denk ik.

    Bedankt allen voor de reactise! Ik ga even nadenken.

    Oei, zou eerder denken dat in de mini cabine juist minder streng op gewezen wordt. Alhoewel kan dit natuurlijk per flight attendant afhangen, en wellicht werd ook rij 1 t/m 5 net zo becommentarieerd?:p

    Daar kijk ik echt nog het meest tegen op, 11 uur lang een, zoals prachtig verwoord door een mede forumlid hier, voorbind dildo op. De dag dat dit niet meer verplicht is ga ik denk ik vieren met de langste longhaul vlucht die er is!
     
    Ludwig, Urbanjazz en MrEhrmantraut vinden dit leuk.
  4. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    1.731
    Trofeepunten:
    253
    :rolleyes: ik geef de wodka in de ANA Lounge op LIS maar de schuld.... had iets genuanceerder kunnen reageren....
     
    MoonJ, Urbanjazz en ppt vinden dit leuk.
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.738
    Leuk Bevonden:
    1.974
    Trofeepunten:
    298
    De Chinezen die in deze beschermende kleding reizen wordt dit verplicht gesteld door hun werkgever.
    En weigeren doe je niet in de Aziatische cultuur, en belangrijker, als je het niet doet en je test positief dan heb je wel een probleem met je werkgever omdat je er niet alles aan gedaan hebt om de besmetting te voorkomen.

    Wat dat aangaande zijn we in Nederland maar ook in Europa wat relaxter, er wordt mij niets verplicht gesteld tijdens het reizen vanuit de werkgever, enkel de testen bij terugkomst, hoewel dat vanaf 1 september ook niet meer van toepassing is. En hoewel ik dacht dat ik het zou blijven doen, kosten worden vergoed, doe ik het dus ook simpelweg niet meer, ik vind uiteindelijk een test of 80 negatief wel genoeg.
     
    MoonJ en Urbanjazz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina