AZ | EU-ICN/NRT/GIG/GRU/EZE in Y en Y+

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Basjep, 28 feb 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Niet kunnen inloggen op de Alitalia website is mij niets vreemds. By far de slechtste ICT department I know.
     
  2. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Waar heb je geboekt?
     
  3. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Heb een bevestiging van Expedia. Staat wel een Alitalia PNR bij, maar dat pakt hij dus niet.
     
  4. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb bijvoorbeeld twee voornamen. Deze tweede naam moet ik invoeren bij mijn achternaam. Aan elkaar!
     
    E** vindt dit leuk.
  5. Maan

    Maan Guest

    LOL ik zie net dat ik een economy comfort stoel heb gereserveerd een paar weken geleden (12J op de a330).
    Deze kosten nu 80 euro extra maar toen kon ik die gewoon reserveren xD
     
    tgrhuis12 vindt dit leuk.
  6. E**

    E** Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Het is me inmiddels gelukt om via Alitalia in te loggen, het was inderdaaad even puzzelen met de voornamen aan elkaar plakken. Bedankt WorldTraveller13! Echter als ik inlog geen mogelijkheid tot stoel wijzigen, krijg de indruk dat de IT systemen van Alitalia heel erg modern waren 20 jaar geleden. Morgen even bellen om te kijken of het alsnog lukt om stoelen te wijzigen.
     
  7. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Via de site van AirFrance kun je met je e-ticketnummer wel inloggen en online stoelen wijzigen ;)
     
  8. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Moet je mee oppassen. Vaak komen deze assignments niet (goed) door bij de uitvoerende luchtvaartmaatschappij.
     
  9. Maan

    Maan Guest

    Air France en Alitalia gebruiken verschillende systemen.
    Bij alitalia heb ik bijvoorbeeld mijn stoelen doorgegeven maar die staan er niet bij air france.
    Dus ik raad aan via alitalia te doen.
     
  10. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Via Alitalia kan ik het niet aanpassen, vandaar dat ik ook verder ging zoeken bij partners en codeshares ;)
     
  11. Maan

    Maan Guest

    Hoezo kan je het niet aanpassen, geeft het een error of kan je het niet vinden?
    En als je even naar amsterdam kantoor alitalia belt kunnen zij het ook regelen ;)
     
  12. E**

    E** Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Het is mij inmiddels gelukt om de stoelen te wijzigen via inloggen op Air France website. Nu hopen dat de wijzigingen goed doorkomen bij Alitalia.
     
  13. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Dag luchtreizigers,

    Met de nadere Seoul fare, zat ik te denken dat het wel leuk zou zijn, om een dag met zijn allen iets te gaan doen, wie in de zelfde tijdsperiode reist. (4-7 juni)

    Hoor graag de mening van anderen die deze periode reizen
     
  14. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Wij zijn er van 4-8 juni. Op 6 juni is het memorial day; weet niet in hoeverre dit gesloten attracties oplevert of niet.. Wil zelf voor dat weekend in ieder geval nog een DMZ en JSA dagtour plannen.
    Zoiets lijkt me nog wel leuk om samen te doen :)
     
  15. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Volgens het hotel waar ik verblijf zijn er geen attracties in Seoul gesloten op Memorial Day. DMZ + JSA tour is gesloten op feestdagen, dus tijdens memorial day en elke maandag.
     
    RSC09 vindt dit leuk.
  16. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Leuk idee, ik ben er van 7 t/m 11 juni!

    Aan de beginpost te zien zijn de meeste mensen er op 7/8 juni, klopt dat? Anders misschien even een polletje erin gooien op welke dag men iets wil/kan doen?
     
  17. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    De meeste arriveren op 5 juni en vertrekken weer op 7 juni. Mijn voorkeur gaat uit om iets te doen op 5 juni. 6 juni heb ik een tour gepland via het hotel, maar dit kan ik eventueel afzeggen. Het vliegtuig arriveert rond 09:30 op Incheon Airport. De meeste zullen wel bij hun hotel zijn rond de klok van 11:30 a 12:00. Als we dan rond 15:00 afspreken, hebben we nog een half middagje om iets te doen. Afhankelijk waar iedereen verblijft (ik weet dat mijn hotel op loopafstand is van een andere IVV'er) kunnen we het tijdstip vervroegen. Natuurlijk kunnen we ook door gaan tot in de late uurtjes (zet de champagne maar vast koud).
     
  18. AnthonySneek

    AnthonySneek Blue Tier

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Ik vind het een goed idee !

    5 juni lijkt mij een goede datum. Kevin is het hier ook mee eens. Ik zie hem dagelijks, dus kan voor hem spreken.

    Als RSC09 aan kan geven of hij dit ook goed vind? Kan er wat gepland worden
     
    WorldTraveller vindt dit leuk.
  19. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    5 juni is wat ons betreft prima.
    Willen ook nog een DMZ + JSA tour doen; waarschijnlijk op 7 juni.
     
  20. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ik maak een privé groep aan, zodat we niet alle gegevens op het forum hoeven te plaatsen.

    Op zondag is er volgens mij ook geen tour. Heb een paar tour operators gecheckt, allemaal geen tour op zondag en maandag.
     
    Basjep vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina