Gratis upgrade coupon voor de '1e-keer gebruikers' : free-vkplvw Nog 10 te gaan... Anders verloopt mijn Plus-membership weer..
Heb momenteel alleen voor 'first timers' upgrade coupons beschikbaar.. PM me maar als je er een nodig mocht hebben..
@SvnKngs als je er nog geen hebt gekregen van iemand, stuur me ff een PM, ik heb er nog eentje over (upgrade voor bestaande account).
Het zit nu ook gratis in de Insideflyer site verwerkt onder het kopje 'tools' op je profielpagina. Maar ik heb er nog te weinig mee geëxperimenteerd om te zien of het net zou goed is als Awardwallet...
Ja. mee eens. Er komt t.z.t ook een InsideFlyer app, maar vooralsnog is Awardwallet meest ideaal. Fingers crossed...
Die app wachten we al op sinds januari AW synced naar al je devices, de referrals zijn handig en de nodige security is aanwezig.
Vertel me dan nog een keer waar ik dat kan vinden. Heb gisteren bij tools gekeken maar waarschijnlijk iets over het hoofd gezien...
@Arjan69 je bedoelt de loyalty app van Insideflyer? Die is momenteel niet zichtbaar omdat die in de rechter sidebar hier op het forum stond die de vertraging veroorzaakte dus die is momenteel disabled.