AwardWallet zou gehackt zijn... Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat het om accounts gaat van mensen die "domme" usernames en paswoorden gebruiken. Die zijn natuurlijk "snel" te achterhalen met een brute force tool, is afhankelijk van de gebruikte paswoorden database en de rekenkracht die erachter zit. Maar hou dus zeker AW in de gaten of je geen activiteit ziet die je zelf niet hebt gedaan!
Mijn Awardwallet Plus verloopt over ongeveer drie weken. Heeft er hier iemand een upgrade code, die niet gaat worden gebruikt? Dan zou ik mij graag aanbevolen houden
Zou lelijk zijn als je account wordt gehackt. Maar stel dat er vluchten worden geboekt met jouw miles door iemand anders. Volgens mij heb je de dader zo te pakken..
Mijn Awardwallet plus verloopt over drie weken. Ik zou graag willen verlengen. Supertool! @Lionell, @Maan @SVDH. Kan een van jullie mij helpen? Thnx
@Lionell Nee, ik heb het geprobeerd maar krijg de melding dat ik nu niet kan upgraden omdat ik nog de Plus versie heb. Ik zal dus nog een paar weken moeten wachten. Ik heb zowel jouw code als die @Maan geprobeerd maar telkens dezelfde melding. Kan het niet anders of moet ik gewoon paar weken wachten?
Maak gewoon een nieuw account aan met m'n code en voeg al je nummers toe, heb je half jaar geen zorgen