Land van herkomst niet op NL maar bijvoorbeeld Duitsland zetten wil ook nog wel eens schelen. Scheelde mij aardig wat geld in Canada en geen probleem gehad ivm ander land.
Let wel goed op dat de verzekeringen meegaan (of bijvoorbeeld 2e bestuurder gratis, etc). Dit zit er bij NL standaard bij, maar bij andere landen bijvoorbeeld niet.
In Canada is het echtgenoot ook automatisch toegestaan te rijden en sowieso is het eigen risico daar laag. Lijkt wettelijk anders geregeld dan hier. Voor elke huur moet je de voorwaarden natuurlijk goed checken.
Status match aangevraagd vanaf Hertz Gold, hopelijk werkt dat! Heb huurauto nodig 2 tot 11 mei in Sevilla, maar Hertz veel duurder..
Na 2 weken en wat heen en weer mailen Avis Preferred Plus status gekregen, dat scheelt weer door de gratis auto categorie upgrade
Heeft iemand ervaring met het gebruik van een free weekend voucher bij Avis? Ik kan namelijk nergens vinden hoe ik deze moet inwisselen en via social media krijg ik geen eenduidig antwoord.
Gewoon een reservering maken en bij het ophalen de voucher geven, dan worden de huurkosten op 0 gezet. Let op: als je van de FB Amex platinum card verzekering gebruikt maakt, is deze hier niet van toepassing omdat de huur niet met Amex betaald wordt.
Goede tip van Amex! Hoewel ik deze voucher zelf kreeg na een x aantal keer huren. Al die keren huren waren met Amex betaald, dus je zou kunnen zeggen dat die extra dag of dagen ook met Amex betaald zijn, omdat het een ‘zoveelste x gratis’ aanbieding was. Maar Amex kennende kun je je beter bijverzekeren bij de gratis huur. @Javadest ik heb zelf gebeld voor het gebruiken van de voucher en toen bleek ik een flink hogere categorie te kunnen kiezen dan ik verwachtte. Ze hebben de reservering kosteloos telefonisch gemaakt en in de boeking gezet dat ik met voucher zou betalen.
Op de voucher staat voor welke klasse deze geldig is en dan krijg je daar bovenop je gebruikelijke upgrade is mijn ervaring.
Dank voor de goede tip! Ik heb gebeld, het was binnen een paar minuten geregeld en ook ik heb een betere categorie gekregen dan verwacht!
Idem op Aruba, Herz Gold maar veel duurder dan de lokale speler die bovendien nieuwe auto's verhuurt itt Herz waar ze met een gedateerd (en gedeukt) wagenpark werken. Op Aruba zijn het vooral de Amerikanen die Hertz trouw blijven.
Apart. Vul alles is maar er gebeurt niet veel. Enige is dat ik bewijs opnieuw moet uploaden en de voorwaarden etc moet aanvinken......
Status match bij Avis gelukt. Formulier ingevuld. Ben Hertz 5 star en nu dus Avis Preferred Plus. Altijd handig.