Avis

Discussie in 'Overige programma's' gestart door SVDH, 16 jul 2014.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Heb voor komende vrijdag een auto gehuurd bij Avis (ivm een Avios actie). Dus ik dacht: laat ik eens een statusmatch vanaf Sixt Platinum vragen. Kreeg vandaag reactie: account aangepast naar President's club.
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  2. V70

    V70 Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Ja gaat erg makkelijk. Ik heb ook goede ervaringen met het Social Media account van Avis NL via Twitter om je boeking nog goedkoper te krijgen (30% korting uiteindelijk).
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ben wel benieuwd of het een paar leuke upgrades gaat opleveren. Heb voor vrijdag een reservering staan (C categorie).
     
  4. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Hoe heb je ze benaderd? Ga het ook eens proberen. Via bedrijfsaccount Sixt Platinum en heb daarnaast 'als reserve' ook een Avis account waar ik al enige tijd Preferred + ben.
     
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik heb een verzoek gestuurd naar
    [email protected] met daarbij een schermafdruk van mijn Sixt Platinum Status. Na circa een week kreeg ik de bevestiging.
     
  6. V70

    V70 Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Same here. Werd nog wel doorgestuurd naar het Nederlandse sales support account bij mij.
     
  7. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Eerste huur gehad afgelopen weekend na mijn statusupgrade naar President's Club.

    Ik had een groep C auto gehuurd (Peugeot 308 of vergelijkbaar). Aanvankelijk kreeg ik de keuze uit een Citroën Cactus (groep B) of Renault Clio Station (ik vermoed groep E. Na enkele ogenblikken kwam hij met een Opel Mokka (groep G).

    Ik moet trouwens zeggen dat zo'n Mokka best een fijn wagentje is.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  8. flyair

    flyair Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    27
    Trofeepunten:
    13
    Op de Engelse versie van avis.flying-blue.com staat een leuke actie die in totaal 17.000 FB award miles kan opleveren bij drie keer huren. Per autohuur in categorie C of hoger 4.000 miles en bij drie huren in 2018 5.000 bonus miles. Het eigenaardige is dat op de hoofdpagina staat dat de huur ten minste 3 dagen moet zijn, en bij de voorwaarden dat de huur ten minste 4 dagen moet zijn. Zou mooi zijn als Avis dat nog opheldert, maar toch het vermelden waard leek me.
     
    FBR89, Daan3, Sandor en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.595
    Trofeepunten:
    273
    Weet er iemand welke verhuurder waar je FB miles mee spaart ook bij je hotel afleverd? Ik kom niet verder dan pick up at airport enz. Ik word (en wil) opgehaald door het hotel komende vakantie, zodat ik vooraf mijn wijntjes in de lounge en aan boord kan drinken....Ik vind zelf alleen lokale verhuurders die dit doen..
     
  10. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Avis Dublin kreeg het voor elkaar om voor een, in totaal 18 uur durende, autohuur voor €2.200 op mijn creditcard te blokkeren. Mogelijk een tikfoutje...
     
  11. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Hey guys,

    Probeer de young driver fee te ontwijken bij Avis. Dat lukt met een code van USAA (waar iedereen member mag worden, ook non military). Dat scheelt me ruim 350 euro.

    Echter, heb ik dan nog de mogelijkheid om mijn FB punten te sparen?
     
  12. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Onverwacht in de e-mail: gratis weekend autohuur in de EU wegens 3x huren afgelopen jaar :). Jaar geldig.
     
    Sandor vindt dit leuk.
  13. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Wow, dat ia wel heel gul!
    Wordt er nog een speciale reden gegeven hiervoor?
     
  14. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Ik denk dat ik mij voor een actie aangemeld heb, maar om eerlijk te zijn weet ik dat niet meer :p
     
  15. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nee dat is standaard bij Avis. Drie keer huren (volgens mij binnen een jaar) is een gratis weekendhuur. Ik kreeg er onlangs ook eentje. Weet eerlijk gezegd niet of het ieder jaar na drie keer huren is.
     
  16. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ben gisteren Avis Preferred Plus member geworden. Al iemand profijt gehad hiervan?
     
  17. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik krijg ze regelmatig, maar volgens mij is het pas na 5x
     
  18. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Als ik een auto reserveer bij Avis, moet ik dan mijn FB status opgeven zoals deze nu is? Of hoe deze zal zijn ten tijde van het huren van de auto?

    En ik heb me net aangemeld voor Avis Prefered, kan je dan tegelijk awardmiles sparen voor FB? Of sluit dit elkaar uit
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2018
  19. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    FB status heeft volgens mij te maken met korting. Ze hebben mij nog nooit gevraagd om een pasje.

    Preferred kan prima ernaast. Kan je lekker doorlopen zonder in de rij te staan bij de balie.

    Bij reservering moet j overigens beide nummers opgeven.
     
    Javadest vindt dit leuk.
  20. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Avis heeft een apart webadres voor FB, misschien heb je die al gebruikt. Avis-flyingblue.com. Daar kan je je nog weleens aanmelden voor extra Bonusmiles. Ik had laatste keer 4000 extra op de standaard 500 miles.
     
    Arjan69 en Javadest vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina