Autohuur Italie: Wat is de beste strategie?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door JustinCase, 6 jul 2017.

  1. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Kies de "Betaal later" optie, waar je pas betaalt bij afhalen. Kost natuurlijk meer, maar je kan altijd proberen om een nieuwe "Betaal nu" bestelling te doen een paar dagen voor vertrek.
    Zie pagina 3 van de voorwaarden: https://docs.abgcarrental.com/booking/avis/NL/nl/
     
    fundivers vindt dit leuk.
  2. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Ik ben aan het kijken voor een autohuur in Mexico. holidaycars.com komt er wel erg spotgoedkoop uit. Lees verschillende reviews. Iemand ervaringen hiermee?
     
  3. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Holidaycars is een aggregator net zo als cardelmar en rentalcars.com etc.
    Beetje als Booking.com, maar dan voor auto's.

    Waar ik op let bij het huren van een auto via de sites is vooral de kwaliteit van de verhuurder. Zo heb je in Europa GoldCar wat echt een afzetterij blijkt te zijn. Ze zijn heel goedkoop maar houden er agressieve verkoopmethode op na, documenteren slecht waardoor je ook andermans schades op je conto krijgt bij het inleveren. Dat vermijd ik (goedkoop =duurkoop)

    Via Google Maps zoek ik op recensies van de locale verhuurmaatschappij en kijk op de verschillende sites hoeveel sterren ze krijgen en/of score boordelingen. Daarnaast kijk ik tot welke moedermaatschappij ze behoren, vaak zijn de goedkopere aanbieders de Low Cost Carriers van de autohuur die een gerenommeerde naam achter zich hebben staan.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  4. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Weer terug!
    Kreeg nog een gratis dubbele upgrade bij het ophalen naar 1 klasse hoger (Ford Focus Wagon) en diesel motor. :p
     
    fundivers vindt dit leuk.
  5. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    klasse JustinCase. Waar geboekt?
     
    JustinCase vindt dit leuk.
  6. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Hier ging de Alfa Romeo Giulietta naar een Mercedes A160 diesel bij Avis in Catania (Avis Preferred/FB Gold). Niet slecht.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  7. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    via Rentalcars.com bij Interrent.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  8. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Ik ben bij Avis (Preferred) ook ooit eens van een Skoda Octavia naar een gloednieuwe (<1000 km) Audi A4 Avant gegaan... Bij Sixt hebben ze me eens in een A8 gestopt, maar bleek achteraf dat ik daar ook voor moest betalen...
     
    ErwinLansing en fundivers vinden dit leuk.
  9. fundivers

    fundivers Newbie

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    volgend jaar wil ik in Toronto een auto huren. Wat adviseren jullie? via AVIS o.i.d. of bij een Canadees autoverhuurbedrijf? Krijg je daar meer auto voor je geld? enige suggesties?
     
  10. Erwin

    Erwin Blue Tier

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    431
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb in januari via Enterprise gehuurd. Is me heel erg goed bevallen, vooral omdat ik buiten kantooruren ook de auto terug kon brengen op dezelfde locatie. Locatie was: 200 front st w, Toronto. Zat midden in centrum.
     
    fundivers vindt dit leuk.
  11. elfirseteee

    elfirseteee Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Goedkoop auto huren - https://economybookings.com Makkelijk zoeken, kiezen, reserveren en betalen. In vergelijking met andere websites goedkoopste prijzen!
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2023

Deel Deze Pagina