AMEX Dinnertegoed - deel je ervaring met restaurants

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door Bjorn, 7 dec 2022.

1. hellolaurent

hellolaurent Blue Tier

Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Ik ben er zelf niet geweest (en heb helaas ook geen foto’s), maar van meerdere vrienden heb ik gehoord dat Ode aan de Amstel in Amsterdam niet echt waar voor je geld biedt. De porties zouden erg klein zijn en ook de kwaliteit maakte volgens hen niet echt indruk.

Ik heb uiteindelijk voor Visaandeschelde gekozen. Volgende week gaan we, dus daarna zal ik hier even berichten hoe de ervaring was.

Ready2Board en RobertFB vinden dit leuk.
  2. EF8

EF8 Newbie

Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ik ga binnenkort naar het wijnrestaurant in Breda, zal ook de ervaring daar straks delen

3. Lifeasemiel

Lifeasemiel Newbie

Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Restaurant Comer in Haarlem was prima.

Gegaan voor de beef tartaar + tournedos + friet (6 euro) en n heerlijk toetje!

Rekening was vaag, haalde 100 euro van de rekening af en totaal betaalde we 19 euro voor de friet, 2 cola en fles water. Goede deal! Genoten!

Bijgevoegde bestanden:

Enzo, Ready2Board en Ruut vinden dit leuk.
  4. Jumbs

Jumbs Newbie

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    De Japanner in Amsterdam, was 10 gangen (waaronder eerste gang sake). Lekker en gevarieerd eten.
    Leek erg veel op het chef's menu dat voor 42,5 euro p.p. op het menu stond. Dus dit bezoek kwam aardig in de buurt van de AMEX-waarde. Positief verast.

Enzo en hellolaurent vinden dit leuk.
  5. finsdeflyer

finsdeflyer Blue Tier

Leuk Bevonden:
    105
    Trofeepunten:
    43
    Umami by Han in Eindhoven ook weer prima. Geen druk voor een upsell en de porties waren ook zeker goed. De mensen naast ons hadden volgens mij wat wensen vanwege vegan keuzes / zwangerschap en mochten gewoon wat anders van de kaart uitzoeken.

Daar sta ik uiteraard volledig achter, maar ik vraag me dan wel af waarom we niet gewoon een vrij besteedbaar tegoed voor iedereen hebben. Niets ten nadele van de flexibiliteit van het personeel of mensen met dieetwensen of -vereisten natuurlijk.

Bijgevoegde bestanden:

Enzo vindt dit leuk.
  6. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    2.028
    Trofeepunten:
    708
    Ook hier geweest. Qua menuwaarde inderdaad in lijn. Gerechten zelf vond ik vrij simpel (miso soep, bakje edamame, basic sushi rolls).

Deel Deze Pagina