American Express (Green Card, Gold Card, etc.)

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 15 jul 2014.

1. OutintheBlue

OutintheBlue Newbie

Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Ook een mail gehad. Maar wanneer ik op de link in de mail klik en me wil registreren, lukt dat niet omdat ik op een preview-page ben beland, waarop registreren niet mogelijk is....

upload_2025-3-27_11-52-16.png

Haal ik &preview=true weg uit de URL, lukt het wel...
    Bij anderen ook?

Menno vindt dit leuk.
  2. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    517
    Trofeepunten:
    123
    Haha precies dat laatste gedaan en toen werkte het en kreeg ik ook de bevestiging. Leuk dat ze een niet-goed-werkend linkje delen in hun mail :D

3. Stef

Stef Newbie

Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Dit heb ik gedaan inderdaad. Wel vreemd dat de status ineens verwijderd is. Hopelijk lost dit het probleem op.

Ja dat is ook zo. Het wordt de eerste keer Marriott voor mij. Normaal zit ik in een Hilton waar de voordelen wel de moeite waard zijn (gratis ontbijt). De punten bij Marriott zijn idd wel waardevol omdat je ze ook relatief voordelig kunt omzetten naar miles.

4. Jorni

Jorni Newbie

Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Ik ben vandaag eens gaan verdiepen in het nieuwe dining concept van AmEx. Er zitten een paar leuke Michelin restaurants tussen, maar begrijp ik het goed dat je niet zelf mag bestellen en je bij geen één restaurant van te voren weet wat je krijgt....?

5. finsdeflyer

finsdeflyer Newbie

Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    3
    Klopt inderdaad. Vaak een Bib Gourmand-variant. Soms kun je wel wat hints oppikken bij de recensies op Diningcity.

6. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.008
    Trofeepunten:
    333
    Nou en de app werkt bij mij nog steeds niet. :mad::mad::mad:
    Ze zeiden dat ik maar wat moest wachten en het later nog eens moest proberen aangezien de aanpassing doorgevoerd moet worden en dan systemen geupdate moeten zijn.
    Tot op vandaag vele malen geprobeerd om via mijn mail in te loggen en een code te krijgen. Maar die code komt maar niet.
    Toen maar weer opnieuw aangemeld en dat staat nu al 4 dagen op "authenticatie in behandeling".
    Moe wordt je hiervan. Als ik hierdoor het eerste dinner for 2 mis dan zal ik zeer :mad: zijn.

7. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Je krijgt soms wel een pushmelding van goedkeuring maar daarna blijft het nog in behandeling staan. Gegevens van de app verwijderen was bij mij niet genoeg, hele Experiences app verwijderen en opnieuw installeren heeft wel geholpen.

8. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.008
    Trofeepunten:
    333
    Dat heb ik al 2 keer gedaan......

9. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    157
    Trofeepunten:
    43
    Toen mijn telefoonnummer aangepast was van +31 naar 0031 heb ik niks gedaan en ongeveer 24 uur later kreeg ik een pushmelding en kon ik die verificatiecode ook krijgen.

Deel Deze Pagina