Nee geen BC. Ik had geboekt AMS-FRA FRA-VLC VLC-FRA FRA-AMS. De laatste 2 legs heb ik geannuleerd.
Ik vlieg niet vaak met Lufthansa, want elke keer als ik met hun vlieg is er wel iets aan de hand. Of lange vertragingen. Deur die vlak voor je neus dicht gaat. etc. Heb afgelopen 2 jaar 4 keer met ze gevlogen en 2 keer bagage kwijt.
En nu dus weer! AMS-FRA kreeg je netjes bericht uit de app dat de bagage aan boord is, maar in FRA kwam deze niet van de band. Was al later op de avond en ik moest nog doorrijden naar Heidelberg naar een vroege afspraak bij een klant. En in mijn bagage zaten belangrijke onderdelen die ik ECHT nodig had.
Maar echt 0 service bij LH bagage. Heeft me 3 uur gekost en veel zeuren totdat iemand zelf maar eens op pad ging om te kijken waar de koffer van de kar was gevallen. Hij lag uiteindelijk gewoon naast de band beneden. Ook gewoon niemand die de moeite neemt om in ieder geval excuses aan te bieden. Bijna was ik naar FRA gevlogen voor jan met de korte achternaam.
Op de terugvlucht VLC-FRA had ik korte overstap en ik zag dit niet zitten, dus teruggevlogen VLC-CDG-AMS. Overstaptijd op CDG 1u40......3 keer raden....koffer kwam niet mee. Maar bij KLM tenminste excuses en 's avonds was de koffer nog bezorgd.
LH is gewoon niet mijn maatschappij.
Klik om te vergroten...