Ondanks dat ik nog niet erg lang echt actief ben heel erg bedankt voor alles! Leuk dat de veelal inspirerende verhalen wel blijven komen.
@Lionell, bedankt voor de inzet in de afgelopen jaren. Ik hoop je nog vaak terug te zien op dit forum.
@Lionell , dank je wel voor je inzet van de afgelopen jaren en ik blijf uitkijken naar je reisverhalen. succes met alle avonturen die nog op je pad komen.
Hoi Lionell bedankt voor al je inzet. Je hebt samen met de anderen iets moois neergezet. Ik herinner me nog de roerige periode dat je begon dus respect wat er nu staat. Het is mooi dat het in goede handen achterblijft dus veel succes allen. We hebben tenslotte met zijn allen veel plezier van alle info die we hier kunnen verzamelen.
Hartstikke bedankt @Lionell! Je laat een fantastische site met dagelijks goede nieuwe inhoud achter. Zoiets opbouwen kan niet zonder bloed, zweet, en tranen. Bedankt!
Bedankt voor alle tijd en energie die je in dit mooie forum gestoken hebt. En voor je opvolger: veel succes gewenst!
Hey @Lionell , bedankt voor al je bijdrages en regie. Je hebt er met de anderen een mooie richting aan gegeven in NL. Het is toch een unicum! Succes en ik lees vast wel weer eens iets vertrouwds van je. En de opvolger, veel plezier en succes!!
Lionell, dank voor al je harde werk, samen met de anderen. Ik bezoek altijd met veel plezier, en haal er altijd iets interessants vandaan. Logisch qua keuzes mbt werk en familie. Dank nogmaals, en success!
Lionell, reuze bedankt voor al je efforts en inzichten op dit forum! En leuk om te horen dat @WorldTraveller het stokje over neemt
Lionell, sorry voor mijn late reactie. Je bent een inspiratie! Bedankt het opbouwen van iets fantastisch! Goed dat je voor je gezin kiest, dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste. Nogmaals bedankt voor de site, waar ik veel van heb geleerd!