AeroMexico: AMS-HAV 137euro RT

Discussie in 'Economy Fares' gestart door JustinCase, 12 jun 2017.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Zojuist voor 750 euro aan seat selection gewaived gekregen als elite+ lid via de chat.
     
    Fripsmaster, Maarten_22 en FlyingFonz vinden dit leuk.
  2. JeroenZeg

    JeroenZeg Blue Tier

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    33
    Gaaf! Wat heb je gekregen?

    Enig idee wat er mogelijk is met FB Elite? Kan er zo snel online niks over vinden...
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    De AM plus is gratis voor Elite+ leden. Geen idee wat Elite doet, vast ook gratis seat selection maar weet niet welk type.
     
  4. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Bedankt voor de tip! Op alle 4 de vluchten gratis een AM plus stoel gekregen via de chat, en ook voor mijn vriendin die geen Elite+ is.
     
  5. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    @Flying doc , dat heb ik ook gekregen maar als je op de AM site kijkt bij je boeking zie je wel het bedrag onderin staan bij kosten seats. Heb jij dat ook ? Ik was een beetje bang dat ik die wellicht toch afgeschreven krijg van mijn cc. Trouwens deze deal gaat door he jongens!
     
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.460
    Leuk Bevonden:
    2.303
    Trofeepunten:
    558
    Dat heb ik ook. Via Twitter is mij dit verteld (@AM_escucha):
    "We tell you that at the time of booking and appending your frequent flyer number, this will mark your Elite Plus status and with this will be made the assignment without cost. We're at your service."
    Maar ik denk dat ik @Flying doc advies kan pakken en via de chat het laat doen. :)
     
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik heb van tevoren gevraagd of het gratis was. Dit hebben ze bevestigd en ik heb de chat netjes gemaild gekregen. Waterdicht lijkt me.
     
    flykoen vindt dit leuk.
  8. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.460
    Leuk Bevonden:
    2.303
    Trofeepunten:
    558
    @Flying doc, hoe snel werd je geholpen in de chat van AM?
     
  9. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Binnen een paar minuten.
     
  10. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Mooi mannen!
    Achteraf altijd een beetje jaloers dat we ook niet geboekt hebben. But you can't have them all (well, i can but that would not be the best of idea's work and relationship wise :rolleyes:)
     
  11. roberth

    roberth Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    @JustinCase er zijn nog diverse data boekbaar zie ik in december en januari voor AMS-HAV, € 98 heen, € 97 terug. (O.a. 12 en 20 dec, 18, 19, en 30 jan, en 8 en 18 februari)
     
  12. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Kan jij die nog vinden dan? Ik krijg hem er niet meer uit naar HAV. Anders doe ik die denk ik ook nog een keer
     
  13. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Heb ook nog even geprobeerd te zoeken. De prijzen zijn te vinden in momondo (in hun data-kolommen) maar nergens te boeken. Tenminste, ik krijg het ook nergens gevonden.
     
  14. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.460
    Leuk Bevonden:
    2.303
    Trofeepunten:
    558
    Zo, dat is ook weer geregeld. Op mijn vluchten zit ik nu ook in AM Plus zonder iets bij te betalen. Met dank aan SG om te kijken wat de beste zitplaatsen op de toestellen van AM.:)
     
  15. Flyers

    Flyers Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb ook een ticket kunnen boeken voor een vlucht naar PTY. Helaas deed ik niet veel met FB en ben daarom ook Ivory. Daar wil ik nu wel wat meer mee gaan doen. Ik heb van AM chat gehoord dat je minimaal ST Elite dient te zijn. Ik wil nu eigenlijk zo snel mogelijk silver worden om ook voor $750.- aan seats te kunnen reserveren. Ik ben nu AMEX gold en werd laatst gebeld voor platinum. Als ik dat doe dan krijg ik volgens mij 8QF + 3QF die ik al heb, dan dien ik er nog 4 te boeken. Of is er nog een snellere manier? Als ik bijv. een maand na kaartbijdrage AMEX platinum weer downgrade naar gold, dan behoud ik de 8 QF?
     
  16. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Iemand die ook onderstaande error krijgt binnen de 'chat service hours'? Heb meerdere en browsers talen van de AM website geprobeerd, echter krijg continue onderstaande fout.

    upload_2017-6-18_20-53-50.png
     
  17. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
  18. Flyers

    Flyers Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dat kreeg ik ook, af en toe proberen, soms doet de chat het wel weer. Kan wel lang duren tot je iemand aan de lijn krijgt.
     
  19. ChrisM

    ChrisM Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Wanneer ik op Aeromexico.c om/en mijn boeking wil bekijken (manage my booking), staat er bovenin het volgende:

    Unknown Payment Problem
    We cannot recognize some reservation and/or electronic ticket elements. If you have any queries about your reservation, please contact the office (e.g. Travel Agency, partner airline office) that made the reservation and/or issued the ticket.

    Wel is mijn "Reservation Code" confirmed voor de vluchten en ook vanuit Schipholtickets heb ik de bevestiging + E-tickets ontvangen. Is het verstand om schipholtickets te vragen naar dit probleem?
     
  20. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Ik las daar op fly4free.com iets over. Naar het schijnt heeft schipholtickets een korting gegeven op jouw ticket van 22,50EUR maar is dat ook precies het bedrag dat ontbreekt in jouw booking bij aeromexico. Hoe het op te lossen durf ik niet te zeggen, maar een simpel belletje met Aeromexico moet wonderen doen. In schipholtickets heb ik zelf niet zo veel vertrouwen, maar hen kun je natuurlijk ook naar die niet betaalde korting vragen.

    zie: http://www.fly4free.com/flight-deal...bbean-from-only-e142/comment-page-5/#comments
     

Deel Deze Pagina