Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

  1. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    https://www.feestbazaar.nl/themafeesten/piloten-stewardess-kleding/

    Zoiets aanschaffen dan werkt het wel. Je company ID wordt dan nauwelijks meer gecontroleerd.
     
  2. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    615
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
  3. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    Sinds mijn laatste verblijven in Dubai, Sofitel Downtown en Rixos JBR ben ik net boven de 26K status punten gekomen. Net genoeg om te kwalificeren voor de nieuwe status Tier Diamond in het nieuwe Accor Live Limitless programma.

    Is er bij één van jullie al meer bekend? Programma zou "late 2019" wisselen, en de nieuwe status per 2020 ingaan, Ik ben erg benieuwd!
     
    MVA20, lloydje33 en Sandor vinden dit leuk.
  4. Merel67

    Merel67 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Deze status ga ik helaas niet behalen, meer ben wel benieuwd.
     
  5. vlieger76

    vlieger76 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Goedemorgen, even een vraagje. Ik ben nieuw in de wereld van hotels punten /status etc en tot ik op dit forum kwam wist ik niet eens dat er lounges waren in hotels. Het vliegen begin ik beetje onder de knie te krijgen (FB gold) dus nu tijd voor de hotels.

    Volgende week ga ik naar Dubai. Nu zag ik via de Accor app een redelijk tarief voor pullman JLT en dan de executive room. Er staat dat dit inclusief lounge toegang is, maar verderop staat dat platinum member toegang hebben tot de lounge. ( Ik heb Accor silver dus dat helpt niet) . Werkt het nu zo dat net als bij vliegen dat bepaalde kamers ongeacht status toegang hebben tot de lounge plus leden met een bepaalde status?

    Een laatste vraag waarom ik beetje in de war ben. Ik las dat in de lounge “complimentary breakfast” geserveerd wordt. Maar dezelfde kamer wordt met en zonder breakfast verkocht. ... sorry voor de vragen. Ik lees al tijdje mee met dit forum en heb er al veel aan gehad.
     
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Vraag 1: Ja, je hebt toegang tot de Executive lounge als je een Executive Room boekt, ongeacht je status. Platinum members hebben ook toegang tot de lounge, ook al boeken ze de goedkoopste kamer.
    Vraag 2: In hotels met een lounge wordt zowel in de lounge als het restaurant ontbijt gereserveerd. Ontbijt in de lounge zal minder keus hebben dan in het restaurant.

    Veel plezier in Dubai!
     
    Marcob en KarinS vinden dit leuk.
  7. vlieger76

    vlieger76 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Super bedankt voor de snelle en duidelijke reactie. Ik ga m gelijk boeken. Weer wat geleerd!
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  8. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Let wel op dat niet alle hotels een lounge hebben, ook al noemen ze de kamer “executive”.
     
  9. vlieger76

    vlieger76 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Pullman JLT heeft een lounge.
    Naast een ontbijtje ook een drankje van 6-8 Pm. Dat is prettig in Dubai waar je wijntje 13 euro kost.

    Dank voor de hulp! Ik zal hier laten weten hoe t geweest is.

    Located on the 16th floor, with panoramic views over the Dubai skyline, the Executive Lounge is a space of comfort allowing hotel guests to enjoy exclusive facilities and services:
    • Access to the Executive Lounge from 07 am to 11 pm
    • Private check-in & check-out
    • Complimentary breakfast in the Executive Lounge
    • Selection of refreshments and canapés throughout the day
    • Complimentary drinks from 6 to 8 pm including pre-dinner alcoholic drinks
    • Executive meeting room for up to 2 hours (subject to availability)
    • Daily newspapers in Arabic, English and French
    • In-room Nespresso machine
    • Complimentary pressing or ironing of 3 pieces of garment per stay
    • 25% discount on all Food and Beverage consumption
     
    Thijsk, KarinS en Daan3 vinden dit leuk.
  10. vlieger76

    vlieger76 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Geboekt. Ben benieuwd. Ik post wel een verslagje
     
  11. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    FlyingFonz, Stellie en Daan3 vinden dit leuk.
  12. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Als je Googled op Accor hotels executive lounge, krijg je een link naar de site van Accor.
    Daar kun je filteren per regio, land en stad.
     
    Tim82 en Daan3 vinden dit leuk.
  13. vlieger76

    vlieger76 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Goedemiddag, zoals beloofd kort mijn ervaringen in Pullman JLT Dubai excecutive room. Hotel heeft een geweldige lokatie. Naast metrostation, met genoeg restaurants vlak onder het hotel en Marina en strand op loopafstand. Het hotel heeft 4 reataurants/barren. Prima en gezellig met goede happy hour/lady night deals. De lounge en de kamer zijn op de 16e verdieping met een mooi uitzicht. Ik kreeg de extra grote hoek kamer. Erg fijn. Mooi uitzicht, twee kanten op. Prima bed, stoelen, keurige badkamer. De lounge is echt een meerwaarde. Zeker voor een prijzige stad als Dubai. Elke dag ontbijt. En s middags snacks en een gratis alcoholische drankjes van 18-20 uur. In een stad waar een wijntje/biertje 15 euro kost heb je dat er zo uit. Inclusief sterke drank en sparkling wine. En de staff was erg gul en beleefd. Ook op de check out dag nog tot laat van alle faciliteiten van t hotel gebruikt kunnen maken. (Middernacht vlucht) inclusief zwembad, lounge en de hapjes/drankjes.
     
    FlyingFonz, KarinS, Tim82 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Hotels mogen wel wat meer informatie geven over het aanbod in de lounges vind ik zelf. Ik vind het vrij lastig om keuzes te maken of het gaat lonen voor mij om meer te betalen voor een kamer met lounge toegang, of dat ik dat de moeite niet waard vind. Soms staan er in een lounge alleen een paar schalen met zakjes chips, wat appels en wat voorverpakte koffiekoekjes. En qua drankjes alleen koffie/thee en blikjes fris. Om dan 50€ per nacht extra te betalen... Als ik google op bepaalde hotel lounges moet ik soms hele reeksen aan wazige tripadvisor foto's doorploegen om wat meer info te krijgen. Of pak ik iets verkeerds aan?
     
  15. vlieger76

    vlieger76 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Dat was ook mijn gedachte. Vandaar dat ik ze even een mailtje heb gestuurd en binnen een paar uur een duidelijk antwoord kreeg;

    We would like to inform you the below :

    **Executive Room Benefits:
    o Private check-in / check-out
    o Buffet Breakfast at the Executive Lounge
    o Selection of refreshments and canapes throughout the day
    o Complimentary happy hour from 6:00-8:00 pmincluding pre-dinner alcoholic drinks
    o Executive meeting room for up to 2 hours (subject to availability)
    o Daily newspapers in Arabic, English and French
    o In-room Nespresso machine.
     
    Tim82 vindt dit leuk.
  16. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Begrijp ik nu goed dat je status behouden blijft, dat herkwalificeren niet meer hoeft? 1 nacht voldoende, zou mooi zijn :)

    5F9C7F12-FEC5-4763-B6AF-212365CC89BC.jpeg
     
  17. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Dit lijkt me weer een typisch gevalletje van Franse IT. Hier wordt bedoeld dat er sprake moet zijn van enige vorm van activiteit om de reward punten te behouden. Dit kan een hotel stay zijn maar met de nieuwe koppeling met AF/KLM ook een vlucht.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  18. Marcob

    Marcob Blue Tier

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    184
    Trofeepunten:
    33
    Diamond status toegekend volgens de app.
    Maar verder wordt er nog nergens over gesproken!

    Benieuwd hoe hotels met de nieuwe status omgaan!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jurian en Daan3 vinden dit leuk.
  19. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Zou bijzonder zijn, staat namelijk echt apart vermeld bij status, niet bij rewards.
     
  20. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.693
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Ik heb bij Accor een AVG verzoek ingediend en kreeg toen ook mijn target segmentation categorie: Low Earner Repeater - Not Mainly Eco .
    Waarschijnlijk door te profiteren van de sales en zo voor een aantrekkelijk tarief wel bij de luxere merken te verblijven. :D
     

Deel Deze Pagina