Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Zolang je de nieuwe Gold nog niet ontvangen had, mocht je volgens mij gebruik blijven maken van je Platinum. Ik heb in ieder geval altijd lopen zwaaien met de platinum card :D

Jan van Putten vindt dit leuk.
  2. Jan van Putten

Jan van Putten Silver Member

Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    En waar kan ik dat lezen? :D

3. RSC09

RSC09 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
  4. Jan van Putten

Jan van Putten Silver Member

Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Arjan69 en RSC09 vinden dit leuk.
  5. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Heeft iemand ervaring met Club Millésime? Bijvoorbeeld in Sofitel Dubai Jumeirah Beach? Is dit echt een stap hoger/beter dan normale Executive floors/lounges?

6. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb alleen ervaring met de CM in Sofitel in Manila. Ik vond voornamelijk het gratis ontbijt super met een mooi uitzicht. Waarschijnlijk zijn er anderen die meer ervaring hebben met CM.

7. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik vond die lounge prima. Lekkere hapjes tijdens cocktail hour en attente bediening. Hang er denk ik ook vanaf wat je een 'normale executive lounge' vindt :)

Als je echt een Club Millesime wilt die 'above & beyond' gaat, dan is die van het Sofitel Rio Copacabana wat voor jou.

Die van het Sofitel Bangkok Sukhumvit is trouwens ook dikke prima, vooral het ontbijt is daar erg goed. Come to think of it, die van het Sofitel Bali Nusa Dua was ook goed met ontbijt. En drankjes. Idem Sofitel Macau.

Ik vind het jammer dat niet elk Sofitel een lounge heeft. Als ze er wel één hebben is dat voor mij vaak wel een reden om Sofitel te boeken in die stad. Misschien zegt dat wat over de gemiddelde kwaliteit.

FlyRicky vindt dit leuk.
  8. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Thanks voor je reactie! Ik vind het voornamelijk nog moeilijk in te schatten hoe groot de verschillen zijn tussen een 'normale' lounge en een Club Millésime lounge. Ik heb het idee dat het gewoon hetzelfde is, maar gezien de luxueuze branding op de sites en hoe het wordt gemarket als iets 'exclusiefs' vraag ik me toch af of ik er meer van kan/moet verwachten...

9. SVDH

SVDH Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    nouja, een lounge in het Crowne Plaza LAX (als voorbeeld) vs. de Club Millesime in Bangkok is een wereld van verschil, zowel qua soft- als hard-product.

10. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Nog even een tip voor de AMEX spaarders onder ons: helaas is Accor de enige hotel keten ter wereld die géén AMEX accepteert voor online boekingen (alleen iDeal, VISA en MasterCard), maar ze accepteren hem gek genoeg wel voor telefonische boekingen. Qualifying nights/stays én extra miles, wat wil een frequent flyer nog meer :).

11. Kilian

Kilian Silver Member

Leuk Bevonden:
    406
    Trofeepunten:
    308
    Al mijn Accor hotels boek ik met Amex (online), dus ik denk dat je ergens iets over het hoofd ziet ;)

Flying doc en SVDH vinden dit leuk.
  12. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Dan ben ik oprecht bijzonder benieuwd hoe je dit doet o_O
    2016-02-05 20_19_01-Accorhotels.com – Paiement.png

high_class vindt dit leuk.
  13. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.962
    Trofeepunten:
    648
    Ik kan me herinneren dat het bij Accor zo is dat alle individuele hotels kunnen beslissen welke creditcard ze online accepteren. AMEX wordt vaak uitgesloten.

14. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Eeeh, ik boek ook al 2 jaar alle Accor boekingen met AMEX, ook ter plaatse de bestedingen.

high_class vindt dit leuk.
  15. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ter plaatse (bij het uitchecken) met AMEX betalen in het hotel heb ik ook nog nooit problemen gehad. Maar bij prepaid rates via de Accor site heb ik nog nóóit de optie gehad voor AMEX o_O.

16. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Vreemd...

17. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.337
    Trofeepunten:
    558
    @FlyRicky Inderdaad vreemd. Ik betaal al mijn hotels van Accor met mijn AMEX en dat waren er stuk of 30 vorig jaar. Heb je al geprobeerd met de app met te AMEX betalen?

Flying doc vindt dit leuk.
  18. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    image.png

Zelfde property, zelfde data, zelfde prepaid totaalbedrag en zelfde LCAH account, maar dan via de app en daar is inderdaad - absurd genoeg - wel de optie AMEX te vinden. Als ik jullie dus allemaal goed begrijp ben ik de énige die via de normale website prepaid rates niet via AMEX kan betalen?! o_O

Laatst bewerkt: 6 feb 2016
  19. Arjan69

Arjan69 Silver Member

Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Staat je account op de website misschien anders ingesteld? Ander land of zo, waar ze geen AMEX accepteren, ik denk maar wat

20. FlyRicky

FlyRicky Silver Member

Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Zat ik ook al aan te denken, maar staat geen betalingsvoorkeur oid opgeslagen, land is gewoon NL en ik krijg het ook wanneer ik incognito zonder in te loggen een boeking probeer te maken. Snap er niets van.

Deel Deze Pagina