2 Stoelen op zelfde vlucht voor mezelf

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Quinten, 15 aug 2016.

  1. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb hetzelfde gehad een paar maanden geleden, en kwam inderdaad in de exacte situatie die @HaikoW beschreef: 1 werd automatisch gevoid voor vertrek zelfs nog. AF/KL zeiden dat het systeem zelf eentje koos om te cancelen.

    Ben dan ook heel verbaasd te horen dat het volgens Xiamen geen probleem is, @Quinten. Maar zoals Haiko ook zei: zou alleen maar voordelig zijn en opties creëren als dit bij sommige airlines wel kan :).
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Uit de Flying Blue voorwaarden:
     
    high_class vindt dit leuk.
  3. MaxJ91

    MaxJ91 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Bij Ryanair boek ik soms ook 1 of 2 extra tickets zodat ik een eigen rij heb. Deze tickets boek ik dan op naam van familieleden die niet meevliegen, zelf nog nooit problemen mee gehad maar dat kan aan de maatschappij liggen ;)
     
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Waarom zou je bij FR een rij voor jezelf willen hebben? Genieten is het never nooit, hoeveel stoelen je ook hebt en de vluchten duren nooit veel langer dan 3 uur?
     
  5. MaxJ91

    MaxJ91 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Om dezelfde reden als je dat bij andere maatschappij zou willen lijkt mij. Ik ben te lang om mijn benen recht vooruit te steken en dan is schuin tegen het raam aan kunnen zitten een hele verademing, ook op korte vluchten. Voor de paar euro die dat extra kost is het dat dubbel en dwars waard! ;)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  6. PietV

    PietV Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik vraag me af hoe dit is afgelopen. Ik neem aan dat het niet gelukt is anders hadden we wel bericht gehad?
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  7. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    ja ben ook benieuwd.
    Op tarievencursus geleerd dat hele dikke mensen twee tickets moeten kopen omdat/zodat ze twee stoelen benutten. Volgens FB voorwaarden kunnen zij dus slechts eenmaal miles sparen.
     

Deel Deze Pagina