12000 Flying Blue punten via Pointshound

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door ErikBenjamin, 5 okt 2016.

  1. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    hahaha, gewoon inchecken. Bed in de kamer even open slaan. En dan snel weer weg. Sleutels zijn vaak keycards. Dus inleveren is niet per se nodig. En wat @Sanne von Kriegenbergh aangeeft, de hotels zijn vaak zo %$&# dat je er echt niet wil slapen.
     
  2. Pim

    Pim Newbie

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    18
    Ik zag éé reactie maar die was niet helemaal duidelijk. Als je met een niet coorp account de boeking doet. Worden de punten dan bij geschreven of niet? Bij het boeken van een hotel zie ik de extra punten niet :(
     
  3. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    De actie is afgelopen. Je kan dus niet meer boeken met de bonus punten...
     
  4. liindaa_01

    liindaa_01 Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Is toch tot en met de 15e? Ik heb net namelijk met het account van mijn vriend geboekt en gewoon de 12.000 miles erbij staan :)
     
  5. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Oooh tot en MET! Profiteer ervan nu het nog kan!
     
  6. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    892
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Volgens mij alleen met corporate account. In het artikel op insideflyer staat vermeld dat je via de link moet boeken om de punten te krijgen.
     
  7. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Hoe vaak heeft pointshound zulke acties? Wanneer zou ik de volgende kunnen verwachten?
     
  8. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
  9. vanIJsselmuide

    vanIJsselmuide Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    44
    Trofeepunten:
    18
    Geen idee, ingecheckt, kamer bekeken voor 10 seconden en hard weggerend... Wat een treurige bedoeling daar.....
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  10. Wes

    Wes Blue Tier

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    128
    Ik ga het hogerop zoeken, heb de Scandic Victoria tower geboekt. (superior room, dus dat zal wel gezellig worden)
     
    Goffe de Boer vindt dit leuk.
  11. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Hoe heeft jou collega dit opgelost tijdens het boeken? Ik wil eigenlijk nog een boeking maken op een andere account, maar ik krijg ook steeds diezelfde foutmelding!
     
  12. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Ik had opeens een triviale ingeving: een ander Flying Blue account openen op dezelfde naam. Later de miles overboeken via Share&Fly. Al met al 48k bonus miles via deze promotie bij elkaar weten te harken.
     
    lloydje33, Didier13, Ready2Board en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Punten zijn bij mij inmiddels ook bijgeschreven.
     
  14. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Volgens de website is de actie TOT 15 oktober, dus tot en met 14 oktober. De site vermeldt de actie echter nog steeds..

    PointsHound for Flying Blue heeft momenteel een speciale aanbieding voor u. Uw Flying Blue-account zal automatisch een extra 12.000 Award Miles ontvangen als u vóór 15 oktober 2016 uw eerste boeking voor 2 of meer overnachtingen doet en contant betaalt!
     
  15. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Actie wegens succes verlengd? ;-)
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  16. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    The worst 10 minutes of my life :) Maar je krijgt de kwaliteit waar je voor betaald... zodra ik die 12.000 punten binnen heb hoor je mij nergens meer over klagen!
     
    Arjan69 en Jan van Putten vinden dit leuk.
  17. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    upload_2016-10-17_9-17-9.png
    Feest is nu toch echt afgelopen
     
  18. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Wanneer kunnen we weer een dergelijke promo verwachten?
     
  19. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Het lijkt mij dat deze actie zeer succesvol voor ze is geweest :) Ik verwacht op korte termijn wel een soortgelijke actie.
     
    Arjan69 vindt dit leuk.
  20. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Ik hoop met je mee Erik. Ik zie het echter niet zo snel gebeuren.

    Het was zeker succesvol voor velen hier op het forum. Veel frequente vliegers en herhaaldelijke hotellers waren in staat om hele lage prijzen te vinden. Maar betekent dit dan ook dat het succesvol was voor Pointshound? Dat zou kunnen, maar ik durf dat niet per definitie te concluderen. 12000 miles voor twee overnachtingen van in totaal 50 tot 70 euro kan nu ook weer niet de bedoeling zijn geweest voor pointshound. Daar krijgen ze denk ik wel erg weinig commissie op. Dit is denk ik ook de reden waarom er oorspronkelijk vaak alleen hotels werden getoond vanaf 90 euro. Ook al is het voor een veel lagere prijs, maar de uitgegeven 12000 miles moeten ook door pointshound ingekocht worden, toch?

    De tripadvisor reviews waren ook een groot succes. Zo groot dat het waarschijnlijk een beetje duur werd om telkens 150 miles per beoordeling uit te geven. Nu krijgen we nog maar 5 en met een beetje geluk 20 miles.

    Ik denk dat deze actie meer te maken had met linken van flying blue accounts aan pointshound. Zowel de 12000 corporate als 3000 particulieren miles die je kon verdienen konden alleen verkregen worden als je (voor de eerste keer) met je flying blue nummer inlogde ipv met een aparte pointshound account.

    Ik juich net als jij een nieuwe, grootse actie toe, maar of wij hier dan nog gebruik van kunnen maken (na deze 12000 miles actie) is dan ook nog een andere vraag.
     

Deel Deze Pagina