12000 Flying Blue punten via Pointshound

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door ErikBenjamin, 5 okt 2016.

  1. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Super vreemd ik zie ze nu ook weer!
    Drama om niets.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    No worries, het staat je goed hoor
     
  3. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Mijn 12k bonus miles zijn goedgekeurd.

    EDIT: tevens al gepost in m'n Flying Blue account.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2016
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Dat is mooi snel. Wanneer heb je de overnachting?

    Pointshound is wel echt een ruk site eerste klas. Soms honderden resultaten, dan weer niks... En traaaaaag
     
    Didier13 vindt dit leuk.
  5. flykoen

    flykoen Blue Tier

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    110
    Trofeepunten:
    43
    Precies wat je zegt! Drama!
     
  6. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Afgelopen weekend, vrijdag tot zondag. Overigens alleen ingecheckt, niet overnacht.
     
    Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  7. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    :D
     
  8. liindaa_01

    liindaa_01 Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben op zoek naar een hotel in Abu Dhabi van 21/7/17 tm 23/7/17. Van de week kreeg ik wel resultaten (de ene keer alleen duurdere, de andere keren ook goedkopere opties) nu krijg ik helaas helemaal geen resultaten maar de melding dat er geen hotels gevonden zijn. Dit lijkt me toch sterk...iemand anders ook dit probleem?
    Na Abu Dhabi gaan we door naar Sri Lanka, als ik zoek op Colombo krijg ik wel resultaten, dus ik zou eventueel het eerste hotel daar alvast kunnen boeken..
     
  9. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    De sessie even opnieuw starten op de website.. Het is een drama site, maar begin gewoon opnieuw zonder filters :)
     
  10. liindaa_01

    liindaa_01 Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    ik had resultaten in een andere browser, na het filteren op prijs waren ze weer weg.. pff, je moet wat (geduld) hebben voor 12,000 miles :)
     
  11. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Ik sta net op het punt om een hotel voor twee nachten in Panama Stad te boeken, maar zie net dat de aanbieding alleen voor de eerste boeking geldt. Ik heb echter vorig jaar al een behoorlijk aantal boekingen bij Pointshound gemaakt. Toch krijg ik geen foutmelding en staat er dat ik gewoon 13.600 FB miles krijg. Is het wel verstandig om op mijn eigen account te boeken om er zeker van te zijn dat ik de 12K bonusmiles krijg?
     
  12. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    @wilcoboel schreef eerder in dit topic dat dat geen problemen oplevert :)
     
    Flying doc en Goffe de Boer vinden dit leuk.
  13. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Bedankt. Ik vroeg het nog even voor de zekerheid omdat mijn ervaringen met Pointshound niet heel goed zijn. Het is sinds een jaar dat ik weer via die site boek. Normaal gesproken boek ik liever via de hotelketen zelf, maar dit is wel een heel mooi aanbod van Pointshound:). Site werkt echter traag en tarieven en miles worden soms verkeerd weergegeven. Ook duurt het eeuwen voordat mijn miles in m'n FB account staan. Bovendien werd een keer mijn creditcard 4 keer belast. Heb dat probleem toen moeten oplossen via American Express. Later nooit meer iets van Pointshound zelf gehoord...
     
  14. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Pointshound heeft ooit een dag voor aankomst eigenhandig mijn hotelreservering geannuleerd (bij vliegveld Munchen). Kwam hier in het hotel pas achter. Hotel zat helemaal vol en ze konden mij, met mijn late aankomst, niet helpen. In pointshound account stond gewoon "betaald". Uiteindelijk in creditcard overzicht gevonden dat ze dag voor aankomst geld hadden terug gestort. Niemand van pointshound wilde hier uitleg over geven. En van hun Indische callcenter werd ik ook niet wijzer. Bijzonder frustrerende ervaring.

    En toch.. toch heb ik gister twee nachten geboekt voor die 12000 punten haha. In Januari 2 nachten in het superdeluxe en mega comfortable ibis budget hotel bij Heathrow. Voor 2x 35 euro. Dat gokje wil ik best wel weer nemen ;-)
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  15. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Iemand voor a.s. week nog iets onder de 50,- tegen gekomen? Omgeving Den Haag of Utrecht.
     
  16. STH1984

    STH1984 Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    12.000 + 700 miles inmiddels bijgeschreven voor een verblijf van 9-11 oktober!
     
  17. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    De Duif in Lisse schijnt het goed te doen in de FF scene :D
     
    FlyRicky vindt dit leuk.
  18. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Zojuist Fletcher Brielle voor 36 EUR++ per nacht geboekt ( voor komende 2 nachten)
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  19. liindaa_01

    liindaa_01 Newbie

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Wat ik ook probeerde (ander apparaat, andere browser, ander land/valuta) ik kreeg geen resultaten voor Abu Dhabi. Nu dus maar geboekt voor de eerste twee nachten in Sri Lanka volgend jaar. Is mij wel opgevallen dat als ik de valuta veranderde naar Dollars, ik meer (en goedkopere) opties kreeg. Taal heb ik laten staan op Nederlands btw :)
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.
  20. FlyingFonz

    FlyingFonz Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Als er nog mensen willen boeken: wat kan helpen is de url handmatig aanpassen. Zoek de plaats en data van je voorkeur. Mochten er dan ineens alleen duurdere hotels worden getoond dan kun je dit stukje van de url aanpassen:
    hotel_name=&min_rate=90&max_rate=

    Verander de 90 dan in bijvoorbeeld 20 en je krijgt wel de goedkope hotels waarnaar je opzoek was. Tenminste ik hoop dat dit ook voor anderen werkt. Voor mij deed het wonderen :)
     

Deel Deze Pagina