InsideFlyer.com [English] United States InsideFlyer.uk [English] United Kingdom InsideFlyer.de [German] Germany InsideFlyer.no [Norwegian] Norway InsideFlyer.se [Swedish] Sweden InsideFlyer.dk [Danish] Denmark InsideFlyer.nl [Dutch] Benelux
Nah, is allemaal automatisch, of het systeem het nu doet of volgend jaar maakt niets uit. In theorie zou iemand zelfs zijn FB lidmaatschap op...
Ja, die stoel was niet te selecteren. Hoe het IT-technisch in elkaar zit weet ik niet. Misschien dat deze 72 uur voor de vlucht wel vrij komt...
Altijd een leuk topic. Nog niet klaar met vliegen dit jaar, er komen nog een paar leuke vluchten aan. Aantal gevlogen Miles: 29662 Aantal...
Vorig jaar op ± 70% van mijn vluchten was de stoel naast mij vrij, zelfs bij een vrijwel volle vlucht (bij volle vluchten sowieso niet). Dit jaar...
Is KLM weer gestopt met de stoel naast je vrijhouden voor platinum statushouders? Nu al meerdere keren dat de stoel naast mij bezet was ondanks...
The ALL Gift Card purchased on https://accor-giftcards.com can only be used at participating hotels in Europe & North Africa Ik heb net meerdere...
Het ding is juist dat de bezettingsgraad wel hoog schijnt te zijn maar dat er minder winst wordt gemaakt. Dat die vliegtuigen volzitten blijkt ook...
Over de afgelopen 5 jaar is dat iets meer dan de inflatie. Daarnaast willen ze de dag-geldregeling veranderen (geen geld meer voor alcoholische...
Zou inderdaad heel bijzonder zijn. Hou ons op de hoogte ;)
Same, ik heb ook een hekel aan het "claimen om te claimen". Werkt uiteindelijk alleen maar onvoordelig voor mensen die echt overlast hebben ervaren.
Of het waard is ligt natuurlijk aan jezelf. Als je al dure Premium Comfort stoelen hebt gekocht is dan een extra 550 het waard? Mochten ze juist...
AMS-VIE en VIE-SJJ €130 per leg.
Het uitzonderen van de light fares betekent bij ons waarschijnlijk het einde van Bluebiz. Soms kun je een vlucht maar een paar dagen vast...
Jammer dat het Amerikaans is en ook nog eens van die gekke Musk. Had liever gehad dat het een Europese aanbieder was geweest maar de meeste mensen...
85% is ok, bij budget maatschappijen moet die hoger zijn. Daarnaast was KLM jarenlang winstgevender dan AF (vooral door fuel hedging).