pw1979 wrote:Er staat nergens dat het niet mag :p Maar natuurlijk, je hebt gelijk, het is zoals we zeggen, niet in de geest van de wet.Doe het wel alleen met echt bekenden hoor, sta niet met een bordje bij de Albert Heijn 😀
Hoe zit dat dan met de minimale besteding die zij in de eerste 3 maanden moeten doen? (2500 gold, 4000 plat)
Gebruik mijn referral link voor een bonus van maximaal 100.000 punten bij het aanvragen van een American Express-kaart.
pw1979 wrote:Maar kan je dan digitaal al wel bij de PP?
Yes, je kan meteen je account aanmaken en je digitale pp bekijken (en daarmee gebruiken)
Wilmade wrote:Woensdagavond Gold besteld + 1 extra pas. Zaterdag welkomsmail van PP. Dinsdag 00:37u bericht dat de kaart onderweg is. 5 dagen
🙂
Exacte zelfde data hier. Ben benieuwd wanneer ik hem thuis krijg.
Wilmade wrote:Woensdagavond Gold besteld + 1 extra pas. Zaterdag welkomsmail van PP. Dinsdag 00:37u bericht dat de kaart onderweg is. 5 dagen
🙂
Maar kan je dan digitaal al wel bij de PP?
Optimel wrote:Ik zou daar mee oppassen, als AMEX dat door heeft kunnen ze (lijkt me) wel in actie komen.
Er staat nergens dat het niet mag :p Maar natuurlijk, je hebt gelijk, het is zoals we zeggen, niet in de geest van de wet.
Doe het wel alleen met echt bekenden hoor, sta niet met een bordje bij de Albert Heijn 😀
Woensdagavond Gold besteld + 1 extra pas. Zaterdag welkomsmail van PP. Dinsdag 00:37u bericht dat de kaart onderweg is. 5 dagen
🙂
Miya wrote:Heeft iemand wel eens een retentie aanbod via de chat gekregen?
Nee, je moet bellen. Als je het probeert verwijzen ze je naar de Ledenservice.
Wil jij ook mooie reisvoordelen zoals wereldwijd gratis loungetoegang, uitgebreide reisverzekeringen, hotelvoordelen, Schiphol Privium voor jou en je partner en drie keer per jaar €100 dinertegoed? Vraag dan een American Express Platinum Card aan via mijn referral link en ontvang 70.000 Membership Rewards voor een American Express Platinum Card of 70.000 Flying Blue Miles bij een American Express Flying Blue Platinum Card via deze referral link.
pw1979 wrote:ik betaal gewoon 🙂 De referrals kunnen na een maand al weer opzeggen. Betalen ze 20 euro voor Gold. Ik geef 100.Voor dat aantal punten een koopje. Laatst nog met gezin in Premium Economy naar Mauritius gevlogen voor 400k punten. Ticketprijs was toen bijna 10k euro.
Ik zou daar mee oppassen, als AMEX dat door heeft kunnen ze (lijkt me) wel in actie komen.
FlyingNelus wrote:Hoe heb jij al die referrals weten te regelen dan 😮
ik betaal gewoon 🙂 De referrals kunnen na een maand al weer opzeggen. Betalen ze 20 euro voor Gold. Ik geef 100.
Voor dat aantal punten een koopje. Laatst nog met gezin in Premium Economy naar Mauritius gevlogen voor 400k punten. Ticketprijs was toen bijna 10k euro.
pw1979 wrote:Toch lekker, 500.000 punten erbij in 2 weken. Ik wilde weg bij AMEX, nu blijf ik nog wel even 🙂
Netjes, goed geregeld!
Neem geen creditcard vanwege de bonuspunten maar mocht je toch al besloten hebben een Amex te willen kan het via een willekeurige referral link zoals deze wat extra punten opleveren t/m 31 augustus:
American Express introductielink voor 170.000 punten bij een Platinum kaart
of 70.000 punten bij een Gold kaart.
American Express Flying Blue introductielink voor de Flying Blue Platinum kaart voor 120.000 miles of de Gold kaart met 40.000 miles.
Let op de voorwaarde om de punten te ontvangen!
Miya wrote:Heeft iemand wel eens een retentie aanbod via de chat gekregen?
Ik heb het een keer geprobeerd maar werd doorverwezen naar telefonische klantenservice
Neem geen creditcard vanwege de bonuspunten maar mocht je toch al besloten hebben een Amex te willen kan het via een willekeurige referral link zoals deze wat extra punten opleveren t/m 31 augustus:
American Express introductielink voor 170.000 punten bij een Platinum kaart
of 70.000 punten bij een Gold kaart.
American Express Flying Blue introductielink voor de Flying Blue Platinum kaart voor 120.000 miles of de Gold kaart met 40.000 miles.
Let op de voorwaarde om de punten te ontvangen!
Heeft iemand wel eens een retentie aanbod via de chat gekregen?
pw1979 wrote:Toch lekker, 500.000 punten erbij in 2 weken. Ik wilde weg bij AMEX, nu blijf ik nog wel even 🙂
Hoe heb jij al die referrals weten te regelen dan 😮
Reguliere AMEX Platinum / Gold-> 100k / 40k punten
Flying Blue AMEX Platinum / Gold -> 70k / 25k miles
Tip van flip: wacht op een volgende aanbieding voor tot wel 70% MEER punten/miles! (3/4x per jaar)
Toch lekker, 500.000 punten erbij in 2 weken. Ik wilde weg bij AMEX, nu blijf ik nog wel even 🙂
Wat betreft het retentie aanbod; ik had laatst een grappig gesprek met een medewerker. Belde voor het jaarlijkse retentie aanbod maar ik was 3 dagen te vroeg. Medewerker had het dus wel door en gaf toen aan dat je alleen maar hoeft te zeggen dat je de kaart wilt annuleren en dat zij jou dan volgens protocol die aanbieding (moeten) doen. Of dat in de praktijk ook altijd gebeurd..
In mijn ervaring is dat wel zo. 3 weken geleden nog gedaan bij een Engelse medewerker en ik kon na weliswaar 2 minuten al ophangen met 50.000 punten + 3 maanden 1 extra punt per euro in de pocket.
Gebruik mijn referral link om je eigen American Express kaart aan te vragen. Voor jou de hoogst mogelijke bonus (100.000 punten).. voor mij een mogelijkheid tot het uitleven van mijn champagne taste on a beer budget.
- 22 Forums
- 4,327 Onderwerpen
- 132.4 K Berichten
- 59 Online
- 5,344 Leden