Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Hilton introduceert een nieuw merk: Motto by Hilton. Dit is een merk dat zich op de budgetreizigers richt en tevens ook deelneemt aan het loyaliteitsprogramma van de hotelketen. Het zal gaan om kleine kamers (ongeveer de helft van een normale Hampton kamer) die efficiënt zijn ingedeeld.
Motto by Hilton
De kamers zullen ongeveer 15 vierkante meters zijn. Door dit kleine oppervlak moeten de kamers slim ingericht worden. Omdat het zich ook richt op de reizigers die normaliter in een hostel slapen, zal het ook mogelijk zijn om kamers te boeken die aaneengesloten zijn. Hierdoor krijg je een soort appartement.
Het unieke aan Motto by Hilton is ook dat het gemakkelijk is om de rekening te delen. Dit is al mogelijk bij het boeken. Hierdoor kan het voor grotere groepen ook aantrekkelijker zijn om dit merk te boeken, gezien het feit dat niet één iemand het gehele bedrag voor hoeft te schieten.
Christopher J. Nasetta, president en CEO van Hilton, zegt het volgende over Motto:
“With Motto by Hilton, we are bringing to market something the industry has never experienced with its flexible and affordable room product, desirable locations and guest-empowered service,”
Het eerste hotel zal ergens in 2019 geopend worden, al is het nog niet definitief in welke stad dit zal zijn. In het onderstaande filmpje kun je virtueel door dit nieuwe hotelconcept vliegen:
Afbeeldingen ©Hilton
Geef een reactie