Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Het Amerikaanse Delta Air Lines is een nieuwe samenwerking aangegaan met YouTube voor het inflight entertainment. Vanaf nu biedt het Delta Studio inflight entertainment systeem alle passagiers een selectie van YouTube content. Denk aan veelbekeken video’s, interessante podcasts en populaire concerten. Delta SkyMiles leden krijgen ook een gratis proefabonnement op YouTube Premium om aan boord te gebruiken.
Delta Studio mét YouTube
Je volgende Delta vlucht gaat misschien nog sneller voorbij met de nieuwe content op inflight entertainment systeem Delta Studio. De Amerikaanse SkyTeam maatschappij kondigde de samenwerking met YouTube al eerder aan, maar nu is het echt van start gegaan. De YouTube content is zowel via het scherm als je eigen telefoon of tablet beschikbaar, zolang je verbinding hebt met het WiFi netwerk aan boord. Delta heeft samen met YouTube een selectie gemaakt van populaire content, die zonder advertenties beschikbaar is.
Denk aan video’s van onder meer MrBeast, Nick DiGiovanni, Kinigra Deon, Michelle Khare, Mel Robbins, Mother Goose Club en nog veel meer. Ook is er gedacht aan diverse afspeellijsten met verschillende muziekgenres.
Een leuk detail van de nieuwe samenwerking is dat Delta ook gebruikmaakt ervan de online videodienst voor de muziek bij boarding. Meer over de nieuwe samenwerking lees je hier.

Gratis YouTube Premium
Voor binnenlandse reizigers met een Delta SkyMiles lidmaatschap is er nog een extraatje. Zij krijgen vanaf deze maand namelijk een gratis 14 dagen proefabonnement op YouTube Premium aan boord. Dit betekent nog meer content (ook offline te bekijken) en geen advertenties.
Delta zegt volgend jaar echter met nog meer updates te komen voor Delta Studio. De nieuwe software moet vooral een meer gepersonaliseerde ervaring gaan geven. Hoe dat er precies uit komt te zien zullen we volgend jaar horen.
Bron foto’s: Delta Air Lines






Geef een reactie