Ze hebben onze vluchten gewijzigd, maar dat wil ik niet!!!!!

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door monique, 14 jun 2016.

  1. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Rond JFK kun je ze iets goedkoper vinden ;-). Maar dat is inderdaad even de afweging, maar je zou natuurlijk ook de gehele vlucht een dag kunnen verplaatsen (als er beschikbaarheid is).

    Ben benieuwd wat het gaat worden ;-)
     
  2. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Ja, ik ga nog even puzzelen en afwegen. Op zich is een dag in New York best leuk. Eventueel alles een dag eerder verplaatsen indien mogelijk. Ik ga het vanavond bespreken en als ik het heb gewijzigd laat ik het je gelijk weten. Bedankt voor al je hulp!!!!
     
    jongesander vindt dit leuk.
  3. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Dit is zooooooo frustrating!!! Ik zit al n kwartier met iem aan de telefoon die zegt dat ze me alleen maar met 1 tussenstop kan boeken.
    Ik had een heenvlucht gevonden van: dub-lhr-bos-phl-las op dezelfde data, maar dat kan niet geboekt worden???
    Mijn andere optie om alles gelijk te laten op het segment van EWR naar PHX en die van PHX naar LAS naar n dag later te verplaatsen was ook niet mogelijk. Alleen alles met 1 tussenstop????
    Ik zit nu al 5 min in de wacht. Hopelijk lukt t alsnog......
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Hang up call again.... (als het niet lukt).
     
  5. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Maar het is wel mogelijk om meerdere tussenstop te hebben? Ze heeft me zelfs in de wacht gezet om met n collega te overleggen??????
    Ik ga het vanavond wel weer proberen (als de kids op bed liggen). Grrrrrrrrr, ze had n vlucht voor me met 1 tussenstop in een 757, die wil ik niet.
     
  6. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat had je ook. Routeregels zijn nog steeds van toepassing. Indien er beschikbaarheid is in dezelfde boekingsklasse zou dit geen probleem moeten zijn.

    Jammer dat ze zo moeilijk doen!
     
  7. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Ach, ze doen sowieso lullig, want op mijn gewijzigde ticket staat dub-phx en van phx-las. Die eerste heeft een "technische" tussenstop. Of te wel we stoppen, maar de miles worden niet gerekend als van dub-ord-las maar gewoon van dub-las???? Of ben ik nu echt te negatief :(.
    Ik ga er straks nog wel een telefoontje aan wagen, maar ik denk dat ik er nog niet genoeg vanaf weet om hun ervan te overtuigen dat ik het op mijn manier wil. Ik mocht ook geen BA vluchten, alleen AA vluchten. Want als ik toch niet aan mijn miles kan komen ga ik liever van dUB-LHR-LAS. Dan ben ik er op tijd om te feesten.
     
  8. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    Ik denk dat je gelijk hebt. Dus ik hou de gewijzigde versie en neem de gok. Dat lijkt me de makkelijkste oplossing :). Dan maar hopen op een super behandeling in Tropicana Las Vegas als 'n Hilton Diamond member ;).
     
  9. monique

    monique Newbie

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    18
    UPDATE: aangezien ik niet zeker ben dat ik achteraf de tp's krijg die ik nodig heb om gold status te krijgen, ik nog een extra vlucht bovenop de vlucht naar las met ba moet hebben om de status te krijgen, een overnachting in Dublin en een extra vlucht om naar Dublin te komen heb ik de gok gewaagd en gebeld om mijn vlucht te wijzigen. Daarbij moet mijn man werken op vrijdag en konden we pas laat vertrekken naar Dublin. Dus daar n dagje doorbrengen ging al niet. Teveel gedoe wat prima is als je zeker bent van resultaat, maar in dit geval zag ik ertegenop.

    Ik wilde alleen wijzigen indien ik van amsterdam kon reizen. Anders had ik het zo gelaten. En dit kon!!!!!

    Nu vlieg ik ams-lhr-las en terug las-phx-lhr-ams en n dag later terug.
    Ik werd echt super geholpen door aa. Het was echt n puzzeltocht en zoekwerk, maar hij heeft echt zijn best gedaan. Ik had natuurlijk eisen: vliegen in n toestel waar ze stoelen hebben die plat kunnen en niet op zondagochtend vetrekken vanwege n mogelijke kater.
    "Volgend jaar" ga ik proberen gold te worden (mijn tp's sparen gaan elk jaar per november in).
    Iedereen bedankt voor alle hulp!
     
    FlyRicky en jongesander vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina