Whatsapp groep voor deals

Discussie in 'Economy Fares' gestart door Goldfly, 8 jan 2017.

  1. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    I'm also in! Wie heeft een nieuwe gestart? Of als er nog niet is, zal ik hem dan kick-starten? stuur dan je 06 naar mij in een PM.
     
  2. bishop

    bishop Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt dat zijn toch al 2 sites die ik anders niet zou hebben.
    Anderzijds als iedereen op dezelfde sites kijkt hoe kan ik met een goede deal komen, om bij de groep te komen?
     
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    De deals bestaan ook al voordat ze op alle blogs staan. En dus bestaan er nog veel meer die er niet op staan. Sommige echte pareltjes zijn wat minder voor de hand liggend dan BUSINESS ERROR 400 EURO maar bieden misschien wel fantastische opties (tip: de blogs kijken alleen naar prijs en niet naar verdiende aantal mijlen/punten/andere mogelijkheden).
     
    bishop vindt dit leuk.
  4. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Hi WT,
    Ik ben het met je eens dat als je het echt openbaar maakt dat de "blood sucking blog's" zo iets meteen kapot maken door alle publiciteit en het stempel "Error Fare" er op te plakken. Transparantie is het voordeel van het internet, maar ook het nadeel. Er kunnen een hoop "free-loaders" op mee liften.

    Maar dan zijn er ook de vlieg enthousiasten, zoals wij, die het niet meteen kapot proberen te maken maar juist onze ervaring of status proberen te maximaliseren.
    En dan heb je nog verschillende gradaties van enthousiastelingen. Ik schaar me mezelf onder iemand die het leuk vind om voor een lage prijs met zo veel mogelijk service zo ver mogelijk te komen, en dan heb je nog (naar mijn inschatting) experts zoals jij die echt alle ins- en outs- kennen van de business en misschien tricks op routes hebt die je meerdere keren per jaar vliegt.

    Wat ik persoonlijk mis is dat ik zo snel mogelijk de meest interessante deals zie voor Nederland of net daar buiten. En als het scherp geprijsd is dan wil je natuurlijk ook wel kijken naar positioneren.
    Ik was hier op IF de eerste die poste over de Sake Fare... Dat was meer geluk dan skill, want ik keek op dat moment net even of Flyertalk (dus credits aan hun). Uiteindelijk kids kunnen laten logeren en binnen 30m geboekt. Kijk ik terug op dit process, dan had ik dit veel beter kunnen aanpakken door te vliegen op Haneda ipv Narita. Door misschien vanaf brussel te gaan en de A350 mee te pakken. Het zou helpen als je zoiets in een app groep snel bespreekt ipv pagina's van fora moeten doorpluizen. Laatst was bijvoorbeeld de Qatar Penang deal. Dan vind ik het heel gaaf om te lezen dat @Sanne von Kriegenbergh het gelukt is om daar op tijd bij te zijn. Jammer dat ik op het moment dat deze speciale Sale beschikbaar was, net even druk was met werk of gezin, zodat ik achter het net viste. Weer zou het fijn zijn als iemand je even snel getipt had die zoiets op waarde weet te schatten.

    Wat ik van zo'n WA groep verwacht is dat we elkaar pro-actief op de hoogte stellen van mooie deals die je spot. Of het nou een Eco fare is vanaf Schiphol naar de US voor >250 of een business class ticket vanaf UK naar Azie. Daarnaast tips en tricks om de ervaring/miles/segmenten te maximaliseren. Kortom enthousiaste frequent flyers die elkaar verder proberen te helpen. En waar je in vertrouwen deals met elkaar kan delen. Nu is het een beetje alles of niets, je maakt het wereldkundig en de blogs pakken het op, of je houdt het helemaal voor jezelf. Is daar een gebied tussen?

    @Flying doc stuurde zijn 06 naar mij door, dus ik heb de vrijheid genomen om naast de blijkbaar al bestaande groep er nog een te starten. Net zo als de vorige groep lijk het mij wel goed dat de deelnemers een track-record hebben op Inside Flyer om te voorkomen dat we er "free-loaders" tussen hebben zitten. Dat ik nu het iniatief heb genomen wil ook niet zeggen dat ik owner ben of blijf van de groep. Maar iemand moet de eerste (of tweede) stap zetten.
     
    Grouchy, Flyer1981, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    @WorldTraveller Was ook geen direct verwijt aan jouw adres. Ik begon met een reactie op jouw bericht en toen werd het wat filosofischer ;-)

    Ik waardeer altijd wel je hints, die mij in ieder geval uitdagen om verder te denken dan de gesneden koek. Dat is ook bijdragen aan een community ipv het voorkauwen in een direct boekbare link.

    Met notificaties ben ik bekent, alleen merk ik dat daar ook verschillende gradaties in zijn en de meest waardevolle heb ik ook aan staan. Maar dat komt ook in een grote volle mailbox terecht. En dan zijn het vaak nog notificaties die wel interessant zijn, maar niet voor het marktgebied waar je in zit.
    Ik denk juist dat een selecte groep enthousiastelingen elkaar snel en pragmatisch verder kunnen helpen op de momenten dat er kansen zijn. Daarvoor moet je dezelfde mindset/intresse hebben, dezelfde doelen nastreven en ook nog eens een beetje in de zelfde geografie zitten.
    Het is jammer dat IF niet een iets meer besloten forum faciliteerd, dat op invitation only is nadat je over een bepaalde threshold bent.
     
    WorldTraveller vindt dit leuk.
  6. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Hence the choice voor illustere WhatsApp groepjes, wat de interactiviteit en participatie van het forum lager maakt. :(
     
    MVA20 vindt dit leuk.
  7. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    1.468
    Trofeepunten:
    428
    Kom net een leuke deal tegen; GOT-AMS-AUH en retour voor 350 met KL!
     
  8. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Die kwam laatst ook voorbij richting LAX!
     
  9. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Super! Welke data? Linkje mag ook ;-)
     
  10. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Google flights is your friend

    9 october - 13 october
    Heel november en begin december
    En dan tot en met juni

    Wel eco!

    Direct te boeken bij KLM en eventueel ook voor dat geld met Etihad te vliegen
     
    lloydje33 en Flying doc vinden dit leuk.
  11. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    De nieuwe WhatsApp groep is gestart. Al een leuke deal gedeeld voordat die op andere media wereldkundig werd. Er is natuurlijk wel een ballotage commissie ;)
     
    Sebas, JDE, lloydje33 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Waar kan ik mij aanmelden?
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  13. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Door mij een PM te sturen met je 06 nr.
     
    beuse242 en IAPA_TRAVELER vinden dit leuk.
  14. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb je net een PM gestuurd:)
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  15. Flyer1981

    Flyer1981 Blue Tier

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    427
    Trofeepunten:
    63
    @JustinCase Ook ik heb je zojuist een PM gestuurd! :)
     
  16. Itachimaru

    Itachimaru Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Kunnen de Belgen ook meedoen? :)
     
  17. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Zojuist ook gedaan. :)
     
  18. eldoctore

    eldoctore Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    PM gestuurd! Thnx!
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  19. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    En dat is dan je eerste post op dit forum.. ;-)
     
    danfl44 vindt dit leuk.
  20. eldoctore

    eldoctore Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik wist niet dat je een minimum hoeveelheid posts nodig had. ;)
     

Deel Deze Pagina