Vno/Rix/Rll/HEL > DXB with SkyTeam

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door PatrickB, 13 feb 2019.

  1. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Ik vind het lastig om data te vinden. Op GF vind ik wel data voor een r/t RIX-DBX, maar als ik vervolgens ga spelen in Ita matrix of KLM met extra tussenstops dan worden de prijzen minimaal 1,5k eu.
     
  2. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    1.138
    Trofeepunten:
    203
    Misschien helpt het om de vluchten op te knippen? Ik wil zelf het eerste segment gebruiken voor een weekendje tijdens pasen en vlieg dan pas in de zomer de overige segmenten. Op deze manier heb ik dit tarief al geboekt (afgelopen juni weekendje HEL en straks in de herfstvakantie AMS-DXB-AMS), voor die vluchten was het opknippen voor mij de oplossing om het tarief van deze deal te vinden. Heb zelf niet gekozen voor de vluchten via CDG, maar die optie kon ik zonder meerprijs wel selecteren.

    Via multicity op de KLM site krijg ik het voordelige tarief met de volgende data:
    - 13 april 2020: RIX/VNO/TLL/HEL-AMS
    - juli 2020 AMS-DXB-AMS
    - eind augustus AMS-RIX/VNO/TLL/HEL.
     
  3. Stuif

    Stuif Newbie

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Ik probeer dit eruit te krijgen, maar zit te strugglen. Ik ben nog wat maagd hierin, en kan maar 6 vluchten erin zetten en dan krijg ik deze route niet (meerdere pogingen).. Hoe fix ik dat..
     
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    vul het in als volgt
    vlucht 1: HEL-AMS datum xx-xx-xxxx
    Vlucht 2: AMS-DXB datum moet later zijn dan datum vlucht 1 dus het voorbeeld van eagle zou je kunnen gebruiken
    Vlucht 3: DXB-AMS datum die weer later is als datum 2.
    Vlucht 4: AMS-HEL. idem

    Wat je in feite doet is een retourtje HEL-DXB kopen met een stopover in AMS. Deze kun je zo lang maken als je zelf wilt. Daarnaast is er de mogelijkheid om te vliegen via CDG en komt deze bij het boeken via de multi-city optie op de KLM site vanzelf naar voren.
     
  5. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Klopt dat de data van AMS-DXB v.v. minimaal een week moet zijn?
     
  6. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Yup.
    Hoewel, als ik het zo lees weet ik eigenlijk niet precies hoe ik dit moet interpreteren
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2019
    Fripsmaster vindt dit leuk.
  7. BSS

    BSS Newbie Premium Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Dag allemaal, ik ben nog eens aan het prutsen met dit idee, en kwam op onderstaande verbinding terug naar AMS. Met zelfde vluchtnummer telt het maar als een vlucht en geen `dubbele´ XP toch?

    upload_2019-10-29_12-46-8.png
     
  8. PJOTR

    PJOTR Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Ik kon RLL niet vinden maar begrijp nu dat het om TLL gaat. Kwartje viel erg langzaam
     
  9. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Dit is inderdaad 1 vlucht met betrekking tot de toegekende XP.
     

Deel Deze Pagina