[Star Alliance] Elite Status overzicht

Discussie in 'Star Alliance' gestart door WorldTraveller, 9 aug 2014.

  1. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Enkele reis is ook mogelijk, één van de weinige verbeteringen in het M&S programma tijdens de "enhancements" van enkele maanden terug.µ
    • You can issue One-Way Award Ticket with only 50% of Miles to be redeemed for round trip award tickets.
     
  2. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Thanks! Ik was helemaal vergeten dat ze hun programma hadden veranderd.
     
  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Dank allen! Ik ga voor aanmelding bij TK en laat daar de miles bijschrijven.Door de aanstaande wijzigingen bij United lijkt dit geen optie (voor de toekomst).
     
  4. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Goede keus, stel je haalt elite status, dan is deze 2 jaar geldig.
     
  5. Kris C.

    Kris C. Newbie

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    8
    Even zitten doorlezen. De meest interessante lijken mij Turkish, KrisFlyer and Thai Airways.
     
  6. Carl

    Carl Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Op het moment vlieg ik bijna alleen maar KLM en ben dan ook flying blue silver. In de toekomst zal het meer Star alliance gaan worden, maar ben daar nog niet lid van een frequent flyer programma. Op het moment dus een beetje aan het uitvinden wat het beste voor mij zou zijn. Mijn doel is vooral om zo snel mogelijk status te halen.

    Waarschijnlijk zal ik in de toekomst een mix van carriers gebruiken (sas, singapore, lufthansa, united) en dus geen vaste maatschappij.

    Heb het overzicht bekeken van de programma's en de requirements voor star alliance gold status. Aegean lijkt mij een van de makkelijkste (24000 miles + 4 Aegean segmenten), terwijl er bij miles&more van Lufthansa 100000 miles benodigd zijn. Hoe kan hier zon enorm verschil inzitten? Asiana ziet er ook goed uit met 40000 miles (en dit mag per 2 jaar als ik het goed begrijp?).

    Wat zijn de nadelen om via Aegean of Asiana aangesloten te zijn? Krijgt men hetzelfde aantal miles als men vliegt bij partner airlines? Hebben jullie wellicht andere tips voordat ik mijn keuze maak voor een frequent flyer programma van Star alliance?
     
  7. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    kijk eens op wheretocredit wat voor jou interessant zou zijn. Verder moet je die segmenten met AEGEAN wel in of naar griekenland volbrengen
     
    Carl vindt dit leuk.
  8. Carl

    Carl Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Dank voor tip. Die chrome extensie die ze bieden voor expedia en cheaptickets ziet er echt nice uit. Zo kan je in ieder geval in een oogopslag zien hoeveel miles er bij de vlucht bijgeschreven kunnen worden.
     

Deel Deze Pagina