Er is op dit forum al veel over gezegd. Een FB silver is het niet waard om daarom segmenten te gaan doen begrijp ik. Ook de lounge inkopen mag nu eigenlijk elke KLM pax doen (mits alleen reizend). Ik heb dit laatste getest en als ivoortje kost mij dat 36 euro. Is die prijs hetzelfde als voor een silver of varieert de prijs so wie so? Mag een silver wel voor alle mensen op één boeking lounge toegang kopen misschien? of alleen voor zichzelf?
Terug van onze sake run, vlogen we BRU-AMS-CPH met goed 3 uur in AMS. Ik ben Gold en twee andere Silver, het kostte €15 voor de derde persoon om naar binnen te mogen. Ik herinner me een tijdje geleden dat het bedrag ook iets van €30 was, dus was positief verrast. Ik weet niet of dat de prijs is voor Silver of voor extra gasten voor Gold, maar voor ons een mooi prijsje voor avondeten voor drie personen
Volgend jaar wordt ik Silver..als lounge toegang maar 15 is,,dan is dat wel interessant..Ik ben van plan mijn vlieggedrag volgend jaar zo aan te passen dat ik Gold ga worden en als ik economy ga wil ik ook de lounge in.