Ik zit momenteel in de Radisson Blu Azuri op Mauritius. Hiervoor de InterContinental. Bij de Radisson blijf je beter weg, wat een slechte service en pover resort. De kamers zijn wel mooi maar vol met mieren. Enkele minpunten: - Aangekomen om 13u, kamer gekregen om 16u (!). Geen excuses, niks. - Geen erkenning als Gold lid, ook geen welkomstgeschenk - Mieren in de kamer en algemeen niet héél netjes - Absoluut geen resortgevoel, sommige delen zijn echt kaal, niet aangekleed - ... Positief: - Mooie kamers en terras met een heerlijke zetel. - ... Ik ben blij dat ik hier maar 2 nachten op punten verblijf en niet de volle pot (€3-400/nacht in deze periode) betaal. Ik zou volgende keer de St. Regis of The Westin (pal naast de IC) boeken. Ben eens gaan kijken naar The Westin en daar kan de IC bijlange niet tegenop.
Via de mail deze actie ontvangen. Verblijf je binnen de actieperiode 7 nachten dan verdien je 20.000 punten extra. Nachten betaalt met punten of punten + cash tellen niet mee en van te voren moet je je registreren voor de actie.
Behalve de bovenvermelde korting bij Club Carlson is er momenteel ook een bonus tot 25% extra bij het aankoop van Gold Points. We hebben hierover zonet een artikel op de front page geplaatst en die ja kan je vinden op deze link https://insideflyer.nl/club-carlson-punten-promotie/
vraagje: krijg je ook punten als via booking.com of orbitz boekt? want bij Marriot niet namelijk. je moet via hun website boeken.
het gaat hier dus om de volgende zin: “Eligible Rate” means a rate identified in Carlson’s reservation system as eligible for Gold Points. Eligible Rate does not include, without limitation, the following: employee rates; friends and family rates; airline crew rates; travel agency employee rates; certain promotional and package rates; rates paid using a free night voucher and other complimentary or barter rooms; rates booked through an online travel company, whether such rates are direct, auction or bid rates; rates booked and billed through a master account, including group accounts and tour operator accounts; and certain other rates booked through third parties. Overigens zijn sommige hotels wel gul, maar over het algemeen geldt: wil je punten dan moet je via de groep of specifieke hotel site boeken. Ik kies er zelf meestal voor om een rebate website te gebruiken, dus ga voor goedkopere rates via een OTA en geld terug ipv punten
Ik heb wel gold elite bij Marriott - en nu moet ik een paar nachten noorwegen, maar ik betaal zelf, en heb ook gekozen voor orbitz die gaf 15% korting, plus de gebruik van mij orbitz $. Was zeker 35 EUR goedkoper uit dan bij de hotel zelf of zelfs booking.com
Als je die 15% korting niet via een persoonlijke maar publieke promotie krijgt, kun je altijd een best rate guarantee claim bij Mariott indienen om het verschil + $50 of $100 terug te krijgen (geloof ik). Moet je even googlen, ik ben geen reguliere Mariott gast. Je orbitz account $ kun je dan natuurlijk niet gebruiken.
ik snap hoe het werkt bij Marriot, ik snap niet hoe werkt bij Carlson Club met price matching. De Orbitz prijs - zonder Orbitz $ was 15% goedkoper, dus misschien toch een prijs matching mogelijkheid? Moet ik bij Carlson zelf boeken om punts te ophalen? Trouwens bij Marriott, probeerd ik een best price guarantee with Agoda, en zij hebben een reden gevonden om het te weigeren. Wel een keer sucess gehad met price op booking.com and Marriott.
Goede tip , sinds ik wat een mijn CC status wil werken zal ik dit vaker volgen. Heb al 8 nachten geboekt voor de komende 2 weken, dus dit komt perfect uit!
@Joris1 Antwoord terug van CC 241 and 442 is ook geldig voor Concierge Je moet wel bij de actie blijkbaar je Gold of Concierge kaart laten zien (of printout of uit je Apple Wallet). gr deniz
Ik las net over het inwissel programma van Air Canada en nu vroeg ik mij af of iemand een idee heeft wat ik met 77000 cc punten kan doen? Air Canada is voor mij niet super interessant geloof ik.