Priority Pass ervaringen

Discussie in 'Overige programma's' gestart door ErikBenjamin, 13 dec 2016.

1. Laurens

Laurens Newbie

Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Nee, alleen voor KLM Business en Elite Plus toegankelijk

2. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.760
    Trofeepunten:
    1.573
    Iemand die weet waar je kan rapporteren bij Priority Pass dat lounge info verouderd of incorrect is? Gekeken in de app en op de website maar kan het niet zo snel vinden. Op BRU staat nog steeds "Diamond Lounge" voor Terminal B, maar die bestaat helemaal niet meer. Is ondertussen vervangen door The View.

3. Ruut

Ruut Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.236
    Trofeepunten:
    223
    Op Aruba heb je er dan wel eentje voor PP.

Volgens KLM en Skyteam is er geen lounge op AUA maar KLM Business en Elite Plus krijgen er wel degelijk toegang op vertoon van bp.

4. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.760
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik ben benieuwd in hoeverre ze eigenlijk goed checken wanneer je je Priority Pass laat zien bij binnenkomst in een lounge. Ik zat vorige week op het vliegveld van Manchester. Gaf netjes bij binnenkomen m'n fysieke kaart af, werd geswiped en kon doorlopen. Pas na afloop kreeg ik door dat het om een oude vervallen kaart ging van m'n vorige account. Was slechts geldig tot ergens in 2021.

RobertFB en Morris vinden dit leuk.
  5. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    2.033
    Trofeepunten:
    708
    Wil je de Aspire lounge op AMS (non-Schengen) inkomen met PP dan moet je zo goed als altijd in de digitale wachtrij. Bij de Schengen lounge heb ik dit vooralsnog niet meegemaakt. Anderen wel op bepaalde piektijden?

6. Marcob

Marcob Blue Tier

Leuk Bevonden:
    188
    Trofeepunten:
    33
    Dat klopt, vaak is de wachttijd dramatisch en kan oplopen tot 1,5 uur. Ken ook geen andere plek waar dit systeem voorkomt. Zaterdag 3 januari hadden we 67 wachtenden voor ons (rond 19:00 uur). Mijn vriendin vloog echter woensdag 4 februari en was rond 17:30 bij de lounge, kon zo doorlopen.

Heel random dus!

7. TheFlyingDutchboy

Leuk Bevonden:
    2.033
    Trofeepunten:
    708
    In de VS hebben meerdere lounges ook een digitale wachtrij.

Marcob vindt dit leuk.
  8. EF8

EF8 Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Is er ergens een overzicht te vinden wat de "beste" lounges zijn per vliegveld waar je in kan met je PP? Bijvoorbeeld: ik vlieg binnenkort vanuit AMS naar BKK. Nou is er op AMS niet echt veel keuze maar na een paar dagen vakantie heb ik een binnenlandse vlucht van BKK. Daar is de keuze echter reuze. Ook ga ik in de zomer overstappen op BKK met best wat tijd tussen de vluchten in. Hoe weet ik nu welke lounges ik dan moet kiezen? Ik heb al wat filmpjes gezien op YouTube maar het blijft toch een beetje onhandig allemaal. Kan je overigens ook een lounge kiezen uit een andere terminal dan vanwaar je vliegt? Op BKK zijn er nogal veel verschillende concourses en ik weet nu nog niet vanaf welke ik straks vlieg.

9. TheFlyingDutchboy

Leuk Bevonden:
    2.033
    Trofeepunten:
    708
    Als je afgaat op Youtube videos, helaas heeft PP op BKK alle airline lounges (zoals Turkish, Omanair) verloren. Je hebt nu alleen toegang tot de lounges van de luchthavenuitbater.

10. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.987
    Trofeepunten:
    478
    Coral lounge is prima, krijg je ook nog gratis een nek/schoudermassage. Air France lounge is ook goed, weet alleen niet of die bij PP zit.

Op BKK kan je naar alle concourses lopen, wel rekening houdend met domestic/international uiteraard.

11. EF8

EF8 Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ja Coral lounge stond inderdaad al op mn lijstje met uitroeptekens haha. Lijkt me echt heerlijk na een lange vlucht even douchen en een nekmassage. Air France lounge zit er niet meer bij.

12. JosEnrafNonius

JosEnrafNonius Blue Tier

Leuk Bevonden:
    175
    Trofeepunten:
    43
    De app van de priority pass geeft nog wel diverse mogelijkheden aan. Bv op Concourse F: Miracle Business Class Lounge. (in December was deze nog toegankelijk voor PP houders)

Deel Deze Pagina