Op zoek naar het mooiste strand in Azië

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Mike, 25 jul 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nice! Ziet er een mooie plek uit om te relaxen!
     
  2. Samder

    Samder Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    De provincie Palawan in de Filipijnen, mooiste wat ik gezien heb qua strand in Azie en ik heb bijna heel Azie al gezien. Het mooie er aan is dat het ook nog vrij onbekend is en dat je sommige plekken bijna voor jezelf hebt. Ik zag trouwens iemand posten over Boracay, Boracay is echt heel mooi, maar een tourist trap met teveel koreaanse package deals haha. Als je kiest die kant op te gaan Palwan for sure, you can thank me later!
     
  3. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    haha ja ik heb echt geen probleem met t toerisme op Boracay. El Nido is toch echt super moeilijk bereikbaar (tenminste dat idee heb ik)
     
  4. Samder

    Samder Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Nee joh, gewoon met een budget airline via Manila naar Puerto Princesa en dan kun je vanuit daar heel Palawan op je gemak checken :).
     
  5. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    budget?:eek:
     
  6. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
  7. Alexandria

    Alexandria Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Haha, dat klopt inderdaad wel een beetje, al had ik er zelf niet zo heel veel last van
     
  8. Menyawakan Indonesie
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Dit is Alona beach op Panglao foto 1. Erg mooi wel toeristisch.
    Foto twee is El Nido op Palawan. Geweldig, wel geen stroom na 1800 uur en geen pin-automaat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      2,3 MB
      Weergaven:
      14
    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      1,3 MB
      Weergaven:
      15
    high_class en Lionell vinden dit leuk.
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Hoe is palawan in november? iemand ervaring daarmee?
     
  11. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Afgelopen februari verbleef ik samen met mijn vriendin een week op het eiland La Dique, dat onderdeel is van de Seychellen. Het autovrije La Dique ligt op ongeveer twee uur varen van Mahé, waar zich het internationale vliegveld (SEZ) bevind.
    Al hoewel de Seychellen officieel tot Afrika behoren, kent het archipel tot behoorlijk wat Aziatische invloeden en vind je overal de meest prachtige, verlaten stranden.

    Op La Dique kwam ik een man tegen die met een drone aan het filmen was. Na een kort praatje gaf deze aan dat ik zijn Youtube kanaal maar in de gaten moest houden.

    Onderstaand het resultaat van zijn filmwerkzaamheden. Ik kan garanderen dat deze beelden op een random dag zijn geschoten is en dat niet alle mensen tijdelijk van de stranden waren gehaald. Het naar mijn mening meest bijzondere van de Seychellen, en dan met name La Dique en de nog kleinere outer islands is dat je vaker een compleet strand voor jezelf alleen hebt, dan dat je deze met andere moet delen.

    Dus, mocht iemand nog een geweldige strandbestemming zoeken dan is dit, met stip, mijn aanrader.

     
  12. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63
    Deze topic is alweer paar jaartjes oud. Heeft iemand nog een mooi plekje ontdekt in Azië afgelopen jaren? Ik ben op zoek naar weekje strand in een mooi hotel/resort.

    Heeft iemand tips? Ik vlieg op MNL in September.
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina