New York

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Friso89, 3 mei 2015.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wat heeft je voorkeur? De double tree by Hilton in het financial district vind ik goed betaalbaar, perfecte locatie en lekkere cookies bij aankomst.
     
  2. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Ik was erg tevreden met het Four Points by Sheraton Midtown. Pal naast het trein/busstation. Voor NY vielen de prijzen mee voor een net hotel. De suite-upgrade was ook aangenaam. :D
     
  3. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    mijn voorkeur gaat het liefst naar maximaal 90 eu per nacht. Ik heb wel een Hilton Gold status maar de prijzen voor Hilton vind ik wel hoog ($273 per nacht)
     
  4. Friso89

    Friso89 Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Voor 90 euro per nacht in Manhattan zul je echt geluk moeten hebben, als je een beetje luxe wilt hebben (= geen badkamer delen bijvoorbeeld). Ik zat zelf in het Seton Hotel (geen keten, maar wel leuk boutique hotelletje) en betaalde zo'n 200 USD per nacht. Goedkoper kon ik het haast niet vinden in het centrum! Let ook even op of de prijs incl. tax is, want ik kwam pas na het boeken erachter dat ik nog alle belastingen moest betalen (wat neer kwam op 300 dollar extra).
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    90€ per nacht? In Manhattan krijg je dan zeker geen ketenhotel tenzij er een heel goede aanbieding is. Dan zal je of buiten Manhattan moeten zoeken of genoegen moeten nemen met 2 sterren of een hostel.
     
  6. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Ook een optie: airbnb. Er zijn veel leuke apartementen in en net buiten Manhattan voor 75-100 euro per nacht.
     
  7. RSC09

    RSC09 Blue Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    160
    Trofeepunten:
    43
    Airbnb heeft vaak inderdaad net iets goedkopere tarieven dan de hotels, goede optie!
    Wil je helemaal cheap kun je altijd nog gaan couchsurfen. Vorig jaar 5 nachten in Manhattan geslapen voor nada :)
    (Uiteraard dien je wel tijd etc. te investeren in je host en heb je iets minder de 'vrijheid').
     
  8. Chek Lap Kok

    Chek Lap Kok Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    Waarom Manhattan? Daar betaal je de hoofdprijs +10% :confused: , Williamsburg is een perfecte spot om te verblijven en scheelt je een hoop dollars
     
    vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  9. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
  10. Chek Lap Kok

    Chek Lap Kok Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    13
    vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  11. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Hi @vlieggraagverweg, kijk eens op www.airbnb.com. Ik heb hier toevallig net voor volgende maand een leuk appartementje gevonden voor een weekje NY met mijn vriendin.

    Je kan er in alle prijsklassen iets vinden, van gedeelde kamers tot hele skyscraper appartementen. Als je wilt kan ik je ook een PM sturen met een referral link, krijg je je eerste boeking iets van 25 euro korting geloof ik.

    Exit: D'oh, volgens mij deed mijn iPad iets heel raars, pas nadat ik dit postte kwamen de andere reacties over airbnb naar boven, sorry!
     
  12. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Met nog 2 weken NYC te gaan heb ik al iets gevonden @FlyRicky . Airbnb had ik ook al bekeken en gebruik ik zelf ook al een aantal jaren. Via booking.com had ik een hele goedkope hostel gevonden in Brooklyn 40 euro per nacht. Ik zit nu in Harlem en ik ga wat lekkere soulfood uitproberen.
     
  13. rezag

    rezag Newbie

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    hotwire, kan ook een goede optie zijn. Zij bieden last minute hotels tegen gereduceerde prijzen. Je weet alleen niet in welk hotel je zit tot na de betaling. Maar je kan wel selecteren op buurt en hotelklasse.
    www.hotwire.com
     
  14. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    De ketens in NY vind ik tegenvallen. Zelf ga ik als er nog enigszins betaalbare kamers zijn altijd naar het Viceroy. Geen (grote) keten en geen programma. Wel sublieme service en heerlijke kamers. En de locatie is erg prettig.

    Overigens vind ik Kingside een leuke - wat hippere - tent. Als je gewoon een lekker biertje wil, ga dan naar The Standard Hotel in Meatpackers. De club die er op de top zit is ook - voor een club - betaalbaar.
     
  15. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Enjoy!!
     

Deel Deze Pagina